kattemamma
Lei av å elske
Haha! Høres kjent utTrøtt som ei fele i heile dag, men når eg endeleg kan sovne våkner eg til :/
Sent from my Nexus 10 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Høres kjent utTrøtt som ei fele i heile dag, men når eg endeleg kan sovne våkner eg til :/
Sent from my Nexus 10 using BV Forum mobile app
Men sikkert ikke fort nokKjenner at de neste 6 dagene kommer til å gå fort.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Da er det jo omtrent tilbake til normalenNå har je jobbet i tre uker. Rart, litt trist og litt godt.. En uke til så har je ferie![]()
Wæææ. Jeg er såååå redusert! Tåler ikke alkohol lenger joGodt jeg har bestemor til å passe barn
![]()
Hihi, tror viktigste er å porsjonere drikken ut over litt lenger tid, sånn konsentrert drikking over kort tid er ikke lurtHvordan skal det gå med oss når vi skal bli fiiiine på vin da?![]()
Full etter å ha sniffa på korken da ca![]()
Hurra! Ikke mulighet for å snike seg ut med babycall? Pleier vi å gjøre+sjekke innom innimellom.Nå ligger vi på hotellet vårt i gøteborg, vi har ett rom, uten balkong og mathea sover.... kjempe gøy
En natt og om dere kan ha på tven så går det jo greit. Kan ikke gjøre sånt vi da blir det ingen sovingNei, er nok ikke det... men vi skal bare være her i natt og ned til huset i danmark imorra.... satt på tven da..
En natt og om dere kan ha på tven så går det jo greit. Kan ikke gjøre sånt vi da blir det ingen soving![]()