Leser du dette

Helt enig, det er ikke så enkelt som noen fremstiller det.
Rolf var en drøm helt frem til vi stilte klokken, så begynte det å komme seg og da kom varmen..

Men, trådene på generell synes jeg ikke er de værste, værste er alle de som vet best i nærmiljøet og som kommer med "gode" råd uten å i det hele tatt spørre eller se hvordan ting egentlig er.

Og da kom endelig første tanna skikkelig ut.:) og navnefesten i går gikk strålende.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Og da kom endelig første tanna skikkelig ut.:) og navnefesten i går gikk strålende.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så bra at det vat suksess. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Gosh så trett jeg ble, huff, tror det blir tidlig kveld i kveld..

Nå har svigers vært å henta snuppa, endelig noen timer heelt alene hjemme, så må jeg faen lese til eksamen! Typisk :P

Nå har svigers vært å henta snuppa, endelig noen timer heelt alene hjemme, så må jeg faen lese til eksamen! Typisk :p

Ser den, men kanskje du kan snike deg til litt egentid innimellom, viktig å legge inn pauser i lesingen.

Ser den, men kanskje du kan snike deg til litt egentid innimellom, viktig å legge inn pauser i lesingen.

Ja, nå har jeg spist middag foran tven ;) Ligger på sofaen og vurderer en dusj :P

Ja, nå har jeg spist middag foran tven ;) Ligger på sofaen og vurderer en dusj :p

Høres kjekt ut, ikke glem å snik inn litt lesing i mellom pausene også da ;)

Alenetid... sukk... drømmer om det...

Jeg også egentlig, men samtidig ikke hehe. Har hatt et par timer totalt nå som faren har hatt minstemann mens de store har vært på skolen, men plages med å slappe av :(

Jeg også egentlig, men samtidig ikke hehe. Har hatt et par timer totalt nå som faren har hatt minstemann mens de store har vært på skolen, men plages med å slappe av :(
Hadde sikkert ikke blitt noe avslapping på meg heller, altfor mye å gjøre. Neste uke skal jeg ihvertfall ha alenetid på jobb noen dager ;)

Hadde sikkert ikke blitt noe avslapping på meg heller, altfor mye å gjøre. Neste uke skal jeg ihvertfall ha alenetid på jobb noen dager ;)

Herlig det da :)

Satser på at jeg snart blir flinkere på å sette pris på alenetid hehe.

Her har det skjedd et eller annet. Minsten sovnet kl 20 og sover fortsatt! Kryss for at det varer ;)

Her har det skjedd et eller annet. Minsten sovnet kl 20 og sover fortsatt! Kryss for at det varer ;)

Nesten så jeg ikke tør å skrive det, men samme her!

Hva gjør dere??? Jeg kjeder meg.. Mannen er ikke hjemme, så jeg trenger noen å snakke med :p

Hva gjør dere??? Jeg kjeder meg.. Mannen er ikke hjemme, så jeg trenger noen å snakke med :p
Hi hi hi. Ligger inne hos I. Som nettopp har fått en liten kveldssnack. Må være utrolig digg å kjede seg etter 0 ha brukt så mye energi på legging tidligere kvelder.:p

Tittei :-). Noko som har prøvd eller hørt om tuben til Claus ohlson?? Vi vurderer å kjøpe ;p

Sent from my Nexus 10 using BV Forum mobile app

Hi hi hi. Ligger inne hos I. Som nettopp har fått en liten kveldssnack. Må være utrolig digg å kjede seg etter 0 ha brukt så mye energi på legging tidligere kvelder.:p

Haha, ja, men er så uvant ;) kvelden/natta er jo ikke over enda, så jeg får vel den daglige dosen om ikke så altfor lenge :p

Back
Topp