Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj.Var nok litt kjapp der ja, nå er hun våken igjen, og virker ikke som hun har tenkt å sove med det første..... Blææææh
Hørtes koselig ut.Straks sein grillings med naboen![]()
Var nok litt kjapp der ja, nå er hun våken igjen, og virker ikke som hun har tenkt å sove med det første..... Blææææh
Å jaHørtes koselig ut.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Når skal vi drikke vin da?Å jaDrikkes fortsatt vin på takterrassen
![]()
Huff. Skjedd her også.Så datt snuppa ut av senga idag! Våkna av et dunk, men gikk veldig bra dagråt bare litt, så tror ikke hun fikk så vondt
![]()
Det er sikkert mange som ikke har gode nok leggerutiner, men jeg er ikke en av de. Er superkonsekvent. Nå har jeg ligget inne på rommet kveld etter kveld for at han ikke får lov å komme opp etter at han er lagt. Tror ikke våre leggerutiner har vært roten til hans problemer med søvn. Men men, er jo så lett å uttale seg om noe, når man føler man får det til. Dere andre som sliter litt med legging og soving. Blir ikke dere irritert når dere leser på genrelt om de som aaaldri har hatt problemer. Når de fremstiller det som det enkleste i verden. Det er jo bare å være konsekvent, å ha gode leggerutiner. Kjenner jeg blir lettere oppgitt.Det er sikkert mange som ikke har gode nok leggerutiner, men jeg er ikke en av de. Er superkonsekvent. Nå har jeg ligget inne på rommet kveld etter kveld for at han ikke får lov å komme opp etter at han er lagt. Tror ikke våre leggerutiner har vært roten til hans problemer med søvn. Men men, er jo så lett å uttale seg om noe, når man føler man får det til.
![]()
Dere andre som sliter litt med legging og soving. Blir ikke dere irritert når dere leser på genrelt om de som aaaldri har hatt problemer. Når de fremstiller det som det enkleste i verden. Det er jo bare å være konsekvent, å ha gode leggerutiner. Kjenner jeg blir lettere oppgitt.Det er sikkert mange som ikke har gode nok leggerutiner, men jeg er ikke en av de. Er superkonsekvent. Nå har jeg ligget inne på rommet kveld etter kveld for at han ikke får lov å komme opp etter at han er lagt. Tror ikke våre leggerutiner har vært roten til hans problemer med søvn. Men men, er jo så lett å uttale seg om noe, når man føler man får det til.
![]()
He he. Prøver å ignorere, men har vært så mange på generelt i det siste.Det er jo bare tull. Noen unger legger seg lett og sover godt uansett, andre har vanskelig for å sove samme hva man gjør. Alle er forskjellige! Og av og til fungerer noe for et barn mens noe annet fungerer for et annet. Storesøster måtte vi jobbe med, lillebror bare legger vi uten problem (har våkna endel på natta i det siste da... sukk..). Så slike innlegg må man bare glatt ignorere![]()
Ikke så mye annet å gjøreHe he. Prøver å ignorere, men har vært så mange på generelt i det siste.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app