Leser du dette

Her har vi nettopp tatt morgenstellet. Koker grøt til lillemann og lager kaffe til meg selv. I. bæsjet på potta i morges. :D Han bæsjer der nesten hver morgen nå. Så deilig å slippe å skifte en bæsjebleie rett etter at en har skiftet på morningen. :D

Søren som dere skravler på sene kvelden og morningen :p

Tøff natt her.. Har registrert at Rolf har vært våken en 8-10 ganger, og slikt blir det ikke en uthvilt og blid mamma av.

Søren som dere skravler på sene kvelden og morningen :p

Tøff natt her.. Har registrert at Rolf har vært våken en 8-10 ganger, og slikt blir det ikke en uthvilt og blid mamma av.
Litt samme her. Trodde han skulle være tilbake til normalen etter er par uker hjemme men har vært litt over det nå og fortsatt ikke... Trøtt av sånn...

Menmen nå skal storesøster og jeg straks en tur på stranda :)

Nydelig vær ute idag, og hipp hurra, to av vrakene til eksen forsvant i dag :D

Deilig vær her i dag altså. Hjemme fra lang trilletur. :) nå blir det mat på verandaen i finværet. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Kaffe inntas her. :p

Kaffe på gang her også gitt :p

Her ble det fiskekaker i brun saus med poteter og grønnsaker til, grei søndagsmiddag :)

Her er det tyrisk messe på samfunnshuset så der var vi å spiste lunsj i dag :)

Ja, det var veldig godt... De har siste dag der i morra så tenkte å ta middagen der da og :P
Mmm. Hørtes digg ut. ;)

Skulle ønske det var noe slikt i nærheten her...

Prøver å få snuppa til å sove som vanlig. Var våken fra ca 22.50-02 igår, så trenger en god kveld/natt nå!

Prøver å få snuppa til å sove som vanlig. Var våken fra ca 22.50-02 igår, så trenger en god kveld/natt nå!
Krysser fingrene for deg.
Her ser det endelig ut til at ting snur. I. sover bare en dupp nå. Ser ut til at det var det som gjorde susen. ;) han er litt yrolig i kveld, men tror det er tennene. Roet seg med en gang jeg smurte på litt dentinox.

Krysser fingrene for deg.
Her ser det endelig ut til at ting snur. I. sover bare en dupp nå. Ser ut til at det var det som gjorde susen. ;) han er litt yrolig i kveld, men tror det er tennene. Roet seg med en gang jeg smurte på litt dentinox.

Hun sovna faktisk ganske greit ;) men det største problemet er at hun våkner på kvelden/natta, så får bare krysse fingrene for at hun kan slutte med det snart :p

Back
Topp