Leser du dette

Nå tar jeg kveld. Ble ikke så mye fra meg i dag. Men formen er rett og slett elendig.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

god bedring og god natt

Nærmer seg natta her og. Håper å ha fått inn nok innlegg her i dag..:/ får ta en runde på formiddagen i mårå

Skal legge inn en ny bestilling i morra/ fredag som jeg driver å fikser på nå :) er like gøy å få pakker i posten selvom jeg vet hva som er inni der :)

Skal legge inn en ny bestilling i morra/ fredag som jeg driver å fikser på nå :) er like gøy å få pakker i posten selvom jeg vet hva som er inni der :)

Det er sant :)
Venter spent på to pakker fra usa jeg, vet det er garn, men aner ikke hvilket garn

Det er sant :)
Venter spent på to pakker fra usa jeg, vet det er garn, men aner ikke hvilket garn

Jeg elsker pakker.... samme med feks brev, epost er kjekt, men er ikke helt det samme

Jeg elsker pakker.... samme med feks brev, epost er kjekt, men er ikke helt det samme

Gleder meg til førjulstiden hvert år, har noen gamle tanter og avlastningsforeldre som er flinke å sender julebrev :) Det er utrolig koselig

Hvordan gjorde du det? Så det ikke for meg.

Jeg slo på støvsugeren på den styrken jeg ville ha. Også putta ieg sugedelen til nesesugeren i røret på støvsugeren, så holdt jeg delen som skulle oppi nesa og strammet hånda mi rundt støvsugeren og nesedelen så det ble helt tett.. så førte jeg den opp i nesebordet så sugde den ut snørra. Men hadde vært mye enklere med babyvac

Jeg slo på støvsugeren på den styrken jeg ville ha. Også putta ieg sugedelen til nesesugeren i røret på støvsugeren, så holdt jeg delen som skulle oppi nesa og strammet hånda mi rundt støvsugeren og nesedelen så det ble helt tett.. så førte jeg den opp i nesebordet så sugde den ut snørra. Men hadde vært mye enklere med babyvac

Æsj :p

Misliker sterkt snørr altså..

:O

Æsj :p

Misliker sterkt snørr altså..

Jeg også.. Men er ikke til å unngå, jeg jobber til vanlig i bhg så har alltid måttet jobbe med bæsj og snørr og oppkast når det hat vært sånne tilfeller, nå er det både meg og emilie som er snørrete. . Skulle ønske emilie kunne bruke zycomb(motvirker tett OG rennene nese) jeg hater sykdom. Spesielt på små som ikke kan snakke :(

Ser ut til at denne tråden når 1000 innlegg en stund før utgangen av mnd

Jeg også.. Men er ikke til å unngå, jeg jobber til vanlig i bhg så har alltid måttet jobbe med bæsj og snørr og oppkast når det hat vært sånne tilfeller, nå er det både meg og emilie som er snørrete. . Skulle ønske emilie kunne bruke zycomb(motvirker tett OG rennene nese) jeg hater sykdom. Spesielt på små som ikke kan snakke :(

Helt klart.

Rolf har *bank i bordet* bare vært småforkjølet en gang til nå

Heihå du! ;) Vil bare si at man skal suge forsiktig med disse nesesugerne!
Produsentens ord er "sug langsomt og forsiktig".

Fikk jo ikke sove jeg.

Jepp. Sant det. Tatt paracet mot feber nå.

Heihå du! ;) Vil bare si at man skal suge forsiktig med disse nesesugerne!
Produsentens ord er "sug langsomt og forsiktig".

Er fullstendig klar over det. Hvis man bruker den for ofte produserer det bare mer snørr, men nå er emilie ekstremt forkjølet og hun sliter med og puste om jeg ikke bruker den. Og jeg jeg er syk selv og er veldig kort i pusten og har en helt grusom hoste så da er det ikke enkelt og bruke munn så da måtte jeg være litt kreativ.

En annen ting er også at jeg synes ikke langsomt og forsiktig fungerer så veldig bra da snørra sitter veldig godt :/
Emilie liker bedre at jeg får gjort det fort overstått enn at jeg piner henne lenge.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp