Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligBegynte å lese fra ca 6 mnd alder. Har jo mer glede av det jo eldre de blir. Vi synger, leser og ber en bønn før vi legger barna![]()
Jeg leser ikke teksten for min på 16 mndr. Men vi ser på bildene, peker og prater om handlingen...Så koseligtenkjer at me skal begynne snart og, må berre trene opp litt tålmodigheita, så ho klarer å ligge i ro og høyre på lesinga
![]()
Ja litt bilder ser me på på dagenJeg leser ikke teksten for min på 16 mndr. Men vi ser på bildene, peker og prater om handlingen...
Kva begynte du med då? Lese, eller kike på boka saman?Han var ikke noe interessert på dagtid så jeg drøyde lenge, prøvde ikke før han var nærmere 1,5 i senga og da elska han det, så jeg burde nok prøvd mye tidligere i senga!
Haha! Genial løysingHer har vi vår egen vri, jeg legger Lillegutt i sin seng og jeg legger meg i dobbeltsenga ved siden av. Mens han koser med nesekosen og mister smokken et par ganger så leser jeg høyt fra BV eller FB![]()
Har lest høyt fra bøker til dagsovingen, noen ganger bed.øk og noen ganger Hakkebakkeskogen
Gjort dette fra fødselen og nå er han 6 mnd. Synger og nynner mye også![]()