Lenge til september

Jotaa

Glad i forumet
Septembermødre <3
Flere som synes det er en liten evighet til september ? Hva gjøre dere for å føle at tiden går fortere ?

Ja!
ser frem til ting som skal skje om en liten stund, for eks til å dra på første kontroll, nå 12 uker, forteller det til familie og venner, ultralyd, kjenne bevegelser+\+++

JA! ekstremt lenge til!

Jeg synes det er en evigheeet! Prøver å sette meg små mål, 12 uker neste uke, så jordmortime i uke 16, OUL i uke 18 osv. Også håper jeg det stemmer det mange sier, at det føles som tiden går mye fortere når man kommer forbi 12 uker :)

Alt for lenge :/ er 100% sykemeldt Pga kvalme og oppkast, så dagene går ganske seint! Var på ultralyd forrige uke og da så alt fint ut :) så nå teller jeg ned dagene til neste ul i uke 12!

Synes og det er lenge. Prøver også sette meg små mål: første legitime, første jordmortime, oul, at magen popper ut.
Pluss å se frem til andre ting: En ferie jeg snart skal på, at jeg får sommerferie, et bryllup jeg skal i osv.
I tillegg er jobben hektisk så ukene flyr. Pluss at jeg synes lillegutt godt kan få være enebarn litt til.

Men ja, er lenge å vente

Synes egentlig tiden går litt fort. Uke 12 i dag og det er jo en liten seier å ha kommet dit! Har sett fram til denne uka. Nå er det offentlig og jeg gleder meg til ul i morgen!
Går fortere nå enn de forrige gangene.. Får liksom ikke så mye tid til å tenke på meg selv, når jeg har to aktive gutter på snart 7 og 4.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg synes disse første 12 ukene går saaakte.. Sikkert fordi en gjerne vil bikke 12 uker!!
Telker ned til ul og første jordmor time, begge i uke 12 ♡

Dette er etter min plan siste gang jeg skal gå gravid, så jeg god tid :-)

Jeg synes det går altfor fort! Det jo allerede I ÅR vi skal ha en ny baby! Vår og sommer har jo en tendens til å bare fly avsted, og så er september plutselig der!
Dagene går med til jobb, middagslaging, kvalitetstid, planlegging og oppussing, og tv-titting ;)

Akkurat nå går tida alt for treigt. Sykemeldt fra jobb, har ikke energi til noe. Kommer meg ut på verandaen et par timer om dagen, men så må jeg inn og finne sofaen igjen. Så her går det mye i netflix og planlegging av babyrom :)

De første ukene syntes jeg at det gikk sakte, nå bare raser det avsted. Er jo september før jeg vet ordet av det, og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å forberede meg godt nok :O De sier nyt den siste tiden uten barn, vær nøye med kjærestetid, sov så mye du kan for snart kan du bare glemme og sove... :O Hjeeeelp! :p

Back
Topp