Lenge til september

Jeg synes disse første 12 ukene går saaakte.. Sikkert fordi en gjerne vil bikke 12 uker!!
Telker ned til ul og første jordmor time, begge i uke 12 ♡
Kunne ikke ha vært mer enig! :) Har også UL og JM å se fram til i uke 12, men er jo "bare" uke 9... :) forhåpentligvis er det liv der inne som klorer seg fast!

Har gått veldig sakte til nå men så tenker jeg at våren som sommeren pleier jo bare å rase avsted!
Først vinterferie, så påske så 17 mai, også er det jo alle de fridagene innimellom der. Så går vi jo ut i permisjon i august, og før den tid skal vi ha ferie!
Tror tiden fra nå og fremover kommer til å bare rase avsted!

Syns tida går fort. Men er nok fordi det skjer noe for de andre ungene hele tida og vi skal mye fremover. Bursdager, bryllup osv.

Nyter tiden med den kommende storebroren og ser frem til bryllup og baby ;)

De første to-tre ukene gikk veldig sakte, men etter det synes jeg tiden har flydd! Har så mye fint å se frem til! Nå er jo våren rett rundt hjørnet, så kommer sommeren, og vips så er september her!

Jeg syns det går fortere og fortere. Første uka var treeeig, men nå som jeg nærmer meg 12 uker så tenker jeg ikke SÅ mye på graviditeten (selv om jeg jo tenker masse på den). Det er så mye om må være på plass før barnet kommer, så jeg kjenner på at det er godt det ikke er før til høsten h*n kommer! Må skrive masteroppgave (mannen også), mannen må skaffe jobb (helst nærmere familien), vi må eventuelt flytte (laaangt), finne sted å bo, ordne med riktig jordmor, sykehus, utstyr til babyen... Det er så alt for mye som skal på plass for at jeg føler babyen kan komme!

Syns tiden går relativt fort. Jobber 100% . Ei datter på snart 4 som jeg bruker ettermiddagen sammen med. På kveldene er jeg så trøtt at det blir en liten tug ut med hunden og så slappe av. gjøre litt husarbeid

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg synes tiden har gått saaaaaakte til nå, både fordi jeg har vært i dårlig form, og fordi det ikke "vises" på noen måte at man er gravid. Mistenker imidlertid at det kommer til å endre seg i nærmeste fremtid, da vi nå er på husjakt :) Vil gjerne være på plass i nytt hus før babyen kommer...

Er 10veker på lørdag. Går både sakte OG fort her. Frøkna på snart tre og kvardagen ellers får tida til å fly. Men i ledige stunder, der eg kan gruble, glede meg og bekymre meg på samme tid,- da går tida veldig sakte :)
Prøvar å holde fast på tanken om at JODA, alt er nok bra :)

Har gått sakte siden jeg har vært i så dårlig form.... Det er jeg forsåvidt fremdeles, men har blitt litt bedre og jeg tror nok september kommer fort nok... har masse jeg skal gjøre før den tid... ;-) Må bare bli i form til det først...... :-p

Nei absolutt ikke lenge til. Vi er snart i mars og jeg veit det når mars er over begynner vår onna hos oss også blir det slått håper på tre i år og. Ferie tur. En tur til østlandet i konf så jeg håper tiden fram til mars er ferdig tar lang tid altså. For ett stress. Men sånn er det verdt år hete ikke konf da.

Sent from my 1038QCW using BV Forum mobile app

Syns det går fort, det er nok fordi det er en del små skal ordnes før babyen kommer osv. Så jeg føler snart at vi har dårlig tid :-P

Back
Topp