Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe du opplever som annerledes denne gangen? for min del synes jeg det har skjedd enormt mye på utstyrsfronten..9 1/2 år siden her![]()
Det er en god del ting som er annerledes jaNoe du opplever som annerledes denne gangen? for min del synes jeg det har skjedd enormt mye på utstyrsfronten..
Mye nytt og utrolig praktisk er kommet i forhold til det som var for 11 år siden.
Er heldigvis ferdig med alt av innkjøp som kan gjøres nå, mangler bare ting som kan ventes med til etter fødselenHar ikke begynt de store innkjøpene enda, så det er nok mye der ute som du sier som sikkert kan unnværes.
Men bortsett fra utstyret har endret seg, er det vel ikke til å stikke under en stol at kroppen har endret seg også. litt mer sliten denne gangen enn jeg kan huske at jeg var med de andre.
Tenker det samme som deg. Mye mer hysteri rundt ting og tang nå, en når jeg fikk første.Det er en god del ting som er annerledes ja
Det er veldig mye nytt og praktisk, men mye tull oxo (i mine øyne hvertfall). Virker til tider som om det er mye hysteri rundt diverse ting.
Kanskje jeg er litt "gammeldags" og enkel av meg, hvem vet![]()
Det er rart med det, føler meg mer hysterisk bare pga at det er så mye hysteri :OTenker det samme som deg. Mye mer hysteri rundt ting og tang nå, en når jeg fikk første.![]()
så gøy13 og 21! År siden [emoji85]