lenge siden sist

9 1/2 år siden her :)
Noe du opplever som annerledes denne gangen? for min del synes jeg det har skjedd enormt mye på utstyrsfronten..
Mye nytt og utrolig praktisk er kommet i forhold til det som var for 11 år siden.

Noe du opplever som annerledes denne gangen? for min del synes jeg det har skjedd enormt mye på utstyrsfronten..
Mye nytt og utrolig praktisk er kommet i forhold til det som var for 11 år siden.
Det er en god del ting som er annerledes ja :-)
Det er veldig mye nytt og praktisk, men mye tull oxo (i mine øyne hvertfall). Virker til tider som om det er mye hysteri rundt diverse ting.
Kanskje jeg er litt "gammeldags" og enkel av meg, hvem vet :-P

Har ikke begynt de store innkjøpene enda, så det er nok mye der ute som du sier som sikkert kan unnværes.
Men bortsett fra utstyret har endret seg, er det vel ikke til å stikke under en stol at kroppen har endret seg også. litt mer sliten denne gangen enn jeg kan huske at jeg var med de andre.

Har ikke begynt de store innkjøpene enda, så det er nok mye der ute som du sier som sikkert kan unnværes.
Men bortsett fra utstyret har endret seg, er det vel ikke til å stikke under en stol at kroppen har endret seg også. litt mer sliten denne gangen enn jeg kan huske at jeg var med de andre.
Er heldigvis ferdig med alt av innkjøp som kan gjøres nå, mangler bare ting som kan ventes med til etter fødselen :-)
Vi har tatt vare på en del etter første mann så det var ganske enkelt :-)
Merker også at det ikke er så mye futt i meg denne gangen, men samtidig så har jeg fått alt av plager jeg ikke hadde med første (hadde kun bekkenløsning den gang, så det sier litt) :-/

Det er en god del ting som er annerledes ja :)
Det er veldig mye nytt og praktisk, men mye tull oxo (i mine øyne hvertfall). Virker til tider som om det er mye hysteri rundt diverse ting.
Kanskje jeg er litt "gammeldags" og enkel av meg, hvem vet :p
Tenker det samme som deg. Mye mer hysteri rundt ting og tang nå, en når jeg fikk første. :oops:

Tenker det samme som deg. Mye mer hysteri rundt ting og tang nå, en når jeg fikk første. :oops:
Det er rart med det, føler meg mer hysterisk bare pga at det er så mye hysteri :O
Må liksom ha meg en pustepause til tider og tenke tilbake 9 år for å roe meg :-P

føler meg også litt gammeldags kanskje..og tror nok jeg vil tenke fornuftig i forhold til utstyr. Har enda en del utstyr fra da jeg fikk førstemann for snart 16 år siden. Men ny vogn og litt stæsj må jeg også ha :-). Mye fint på Finn har jeg sett..

Heldigvis er det mye fint å få tak i brukt :-)
Sprinkelsengen vi har, har faktisk vært min, har kjøpt en vugge brukt som skal stå nede i stua, og stellekommoden er kjøpt brukt. Så på de store tingene så har vi spart en god del tusen :-) vognen er ny, men kjøpte den på jollyroom da den var på 50% så sparte mye penger på det :-)

Første fikk jeg når jeg var 18, så det forholdet til far holdt ikke så lenge. Andremann sin pappa døde 6 mnd etter at lillegutt kom til. Vært alene med han i mange år før jeg traff min mann som jeg er sammen med nå. Han er 8 år yngre enn meg, og har ikke barn fra før. Så da ble det sånn da [emoji7][emoji173][emoji3]

nå er det så lenge siden sistemann kom, så jeg gleder meg sånn. Forrige gang kom tre tette. Nå kommer en liten attpåklatt. whiii:smiley-bounce016

Back
Topp