Lenge leve latskapen!

Anniegirl83

Hestejente til hjerterota :-)
Junibarna 2015
Sover lenge, og våkner masse, bare gidder ikke stå opp. Ligger å surfer på mobilen vertfall 1 time før jeg står opp. Spiser frokost og inntar soffaen foran tv'n. Har LITT dårlig samvittighet for det er jo mye jeg kunne gjordt, jeg bare orker ikke. Og egentlig så synes jeg jeg har fortjent det også, jeg jobbet fullt ut, og gledet meg til perm og avslappning, så har faktisk tenkt å slappe av litt før mini kommer også ;-) Flere som tillater seg lutt slaraffelliv her?

"Sov mens du kan!" sa mannen min til meg for noen dager siden. Det har jeg tatt til meg! :)

Jeg har har det litt sånn jeg også. Men har fått mer overskudd etterhvert i permisjonen. Nå har jeg vært hjemme i tre uker, og har mer lyst og ork til å gjøre ting enn de to første ukene.

Slapp av når du kan! Lillegutt er 3 uker nå og jeg har ikke sovet mer enn 3 timer i strekk siden han kom;)

Det er bare å nyte det! Har noen sånne dager her også, men nå er energien tilbake. Hender jeg får litt kjeft av min kjære hvis jeg er sliten på kvelden. Du må jo sove masse og slappe av'! Det er jo det som er meningen!! -og han har jo helt rett :)

Vi skal jo hvile og slappe av nå!
Etter en uke i perm kom energien tilbake og jeg føler meg i veldig fin form, men legger lite planer og pusler bare med småting. Har laget album f.eks. Prøver å få litt en liten gåtur eller annen aktivitet hver dag. Fødselen blir jo ikke akkurat latmannsarbeid:-).

Det er jo det disse tre ukene skal brukes til :) Å lade batteriene til det som venter oss.
Så ikke så mye fornuftig som skjer her heller :p

Angrer bare på jeg ikke sov ennå mer, til tross for at jeg levde det glade slaraffenliv med sene morgener i senga de tre ukene før fødsel :) Siden jeg våknet kl ni tirsdag morgen, så har jeg vel tilsammen sovet tre timer fram til nå...

Angrer bare på jeg ikke sov ennå mer, til tross for at jeg levde det glade slaraffenliv med sene morgener i senga de tre ukene før fødsel :) Siden jeg våknet kl ni tirsdag morgen, så har jeg vel tilsammen sovet tre timer fram til nå...
:-o gleder meg... Hahaha

Back
Topp