Lenebeb dagbok!

Nå har jeg fått satt inn et fire delt og er fem delt egg! Hurra! Nå skal jeg prøve så godt jeg kan å ikke stresse.

TD ble 5 oktober!!! Så da blir blodprøve og en test uansett på morgenen av meg :)

Endelig fant jeg fram til dagboken din også! Blir kjekt å følge deg framover :)

Ikke lenge igjen til innsett nå, kanskje du er inne allerede? :)

Hurra for 2 fryseegg! Dette blir 2 veldig spennende og lange uker... Vi får gjøre det beste ut av det :)
Takk det samme! Blir kjekt å ha noen så nærme innsett og samme plass :) fikk du vite hvor mye de hadde delt seg? Jeg spurte serru ;)

Ja vi får absolutt gjøre det! På meg sokker, varme flaske , folat, vitaminer, progynova og crinone! :) og ja ikke minst unngå all stress ;)

Gratulerer så langt og lykke til med rugingen. Blir spenneden dager, Lene :)

Gratulerer så mye! Det er jo helt fantastisk :) #følgermedspent

Takk det samme! Blir kjekt å ha noen så nærme innsett og samme plass :) fikk du vite hvor mye de hadde delt seg? Jeg spurte serru ;)

Ja vi får absolutt gjøre det! På meg sokker, varme flaske , folat, vitaminer, progynova og crinone! :) og ja ikke minst unngå all stress ;)

Stress klarer jeg ikke å unngå på jobben, men skal gjøre mitt beste. Er forøvrig glad for å gå på jobb. Så klarer jeg å fokusere på andre ting en frøene i magen :)

De sa ikke hvor mye de var delt og jeg tenkte ikke på å spørre. Irriterende, ble jo så nysgjerrig nå!! Tror du de gidder svare på det på 'min journal'?

Alle forhåndsregler er tatt. Ull-singlet brukt i dag tilogmed! Syns kanskje det ble litt varmt med varmeflaske i natt, men vil gjøre forholdene perfekte. Tenk at vi fikk TD samme dag!! :D

Lykke til som ruger! ♡

Gratulerer som ruger! Måtte tiden frem til td gå i en rasende fart!!!:D :D

Gratulerer så mye som ruger! Herlig at begge overlevde :D Håper du får ruge leeenge!

Stress klarer jeg ikke å unngå på jobben, men skal gjøre mitt beste. Er forøvrig glad for å gå på jobb. Så klarer jeg å fokusere på andre ting en frøene i magen :)

De sa ikke hvor mye de var delt og jeg tenkte ikke på å spørre. Irriterende, ble jo så nysgjerrig nå!! Tror du de gidder svare på det på 'min journal'?

Alle forhåndsregler er tatt. Ull-singlet brukt i dag tilogmed! Syns kanskje det ble litt varmt med varmeflaske i natt, men vil gjøre forholdene perfekte. Tenk at vi fikk TD samme dag!! :D
Skal prøve så godt jeg kan jeg også. For ikke verdt å miste frøet pga stress!

Ja men verdt å høre da ;) eventuelt om du ringer laben, for å høre :) de har jo info om de eggene du satt inn :)

Satt på do igår og tenkte at de datt ut fordi jeg var på do! Mye rare tanker og bekymringer i disse tider....

Varmeflaske var bare godt! Jeg har begynt å bli syk, så mest lyst til å kapre senga for resten av dagen. Men jobben kaller. 1,5 uke igjen før fire uker fri!

Ja da sitter vi fort der samtidig for å ta blodprøve ;)

Takk jenter! Har nok å gjøre frem til testdato :) så tiden vil jo fly avgårde uansett :) oppussing, jobb, to barn, intervju på ny jobb osv ;)

3 dpo idag og jeg har selvfølgelig begynt å bli syk! Migrene anfall til tusen, trøtt og sliten. Når jeg har slike anfall så blir jeg så innmari kvalm! :(

Dagen har vært laaaang på jobb og er mer og ene klar for permisjon igjen med Elvira!

Prøver virkelig ikke å stresse, for super redd for at det skal ødelegge for at en spire skal vokse seg frem... Blir ekstra sinna på meg selv om det skjer, for har fått for meg at stress ødelegger for meg. Tok sykemelding første uke forrige gang og da satt jo den! Nei håper jeg tar feil der hvertfall.

Ellers varme sokker, varmeflaske er på plass i senga :)

Last edited:
4 dpo: jeg har typisk nok blitt syk nå og med hele har jeg fått Bihulebetennelse!!typisk at jeg jobber to senvakter og tidlig lørdag! Jeg får bare overleve siden jeg går ut i perm om en uke.

Svimmel, uvel, tett i ansiktet, migrene , hoster, feber og helt gåen!

Ellers merker jeg fint lite enda. Stakk litt i livmoren igår, men slikt skjer nok til vanlig uten at jeg tenker over det. Merker jeg er redd for alt som kan ødelegge forsøket. Paracet liker jeg ikke å bruke under forsøket, men sliter så fælt med hodet at jeg måtte ta to idag tidlig. Livredd for at jeg er syk skal ødelegge også.! Nei dumme tanker når man er så surrete i hodet!

Lover fra imorgen skal jeg være mer positiv! For disse tankene er ikke ålreit å gå med. Merker jeg blir et snev av smågal i dpo land.

Å bli syk er absolutt ingen ting å bekymre seg for i forhold til at egget skal feste seg ihvertfall :) Jeg har jo tatt medisin for å svekke immunforsvaret slik at ikke kroppen skal støte ut egget. Om du er syk, vil jo kroppen først og fremst bekjempe bakteriene i kroppen din. Jeg har stor tro på dette jeg:) Det er lov å være litt nede. Jeg kan være positiv for deg jeg:D

Å bli syk er absolutt ingen ting å bekymre seg for i forhold til at egget skal feste seg ihvertfall :) Jeg har jo tatt medisin for å svekke immunforsvaret slik at ikke kroppen skal støte ut egget. Om du er syk, vil jo kroppen først og fremst bekjempe bakteriene i kroppen din. Jeg har stor tro på dette jeg:) Det er lov å være litt nede. Jeg kan være positiv for deg jeg:D
Takk for gode ord! Kanskje det ikke er så dumt å være syk da! Godt noen har stor tro ❤️❤️❤️ det hjelper veldig! :)

Aha du gjør det ja? Prednisolon? Skal du fortsette å gå på det en stund?

Takk for gode ord! Kanskje det ikke er så dumt å være syk da! Godt noen har stor tro ❤️❤️❤️ det hjelper veldig! :)

Aha du gjør det ja? Prednisolon? Skal du fortsette å gå på det en stund?
Prednisolon ja:) Jeg skal gå på det inntil videre ihvertfall. Får vel ny beskjed på neste ul 12. Oktober :)
Klart jeg har troa! Du har jo så koselig livmor!:))

4 dpo: jeg har typisk nok blitt syk nå og med hele har jeg fått Bihulebetennelse!!typisk at jeg jobber to senvakter og tidlig lørdag! Jeg får bare overleve siden jeg går ut i perm om en uke.

Svimmel, uvel, tett i ansiktet, migrene , hoster, feber og helt gåen!

Ellers merker jeg fint lite enda. Stakk litt i livmoren igår, men slikt skjer nok til vanlig uten at jeg tenker over det. Merker jeg er redd for alt som kan ødelegge forsøket. Paracet liker jeg ikke å bruke under forsøket, men sliter så fælt med hodet at jeg måtte ta to idag tidlig. Livredd for at jeg er syk skal ødelegge også.! Nei dumme tanker når man er så surrete i hodet!

Lover fra imorgen skal jeg være mer positiv! For disse tankene er ikke ålreit å gå med. Merker jeg blir et snev av smågal i dpo land.

Uff!! Kjipt å være syk uansett og ekstra kjipt når man vil beskytte de små inni magen. Det går nok bra, men skjønner du er redd for å ta for mye smertestillende. Ønsker deg riktig god bedring!

Jeg og kjenner litt stikking i magen og sånt. Husker ikke hvilken dag fryseegg er ment å feste seg jeg? Tror det er litt tidlig enda :)

Så kjipt å bli syk nå, masse god bedring! Som Starbucks sier så kan jo lavt immunforsvar gjøre at egget/ene fester seg:-) Rug vel videre og ta vare på deg selv❤️

Back
Topp