Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det samme! Blir kjekt å ha noen så nærme innsett og samme plassEndelig fant jeg fram til dagboken din også! Blir kjekt å følge deg framover
Ikke lenge igjen til innsett nå, kanskje du er inne allerede?![]()
Hurra for 2 fryseegg! Dette blir 2 veldig spennende og lange uker... Vi får gjøre det beste ut av det![]()
Takk! Ja gjett omGratulerer så langt og lykke til med rugingen. Blir spenneden dager, Lene![]()
Takk det samme! Blir kjekt å ha noen så nærme innsett og samme plassfikk du vite hvor mye de hadde delt seg? Jeg spurte serru
![]()
Ja vi får absolutt gjøre det! På meg sokker, varme flaske , folat, vitaminer, progynova og crinone!og ja ikke minst unngå all stress
![]()
Skal prøve så godt jeg kan jeg også. For ikke verdt å miste frøet pga stress!Stress klarer jeg ikke å unngå på jobben, men skal gjøre mitt beste. Er forøvrig glad for å gå på jobb. Så klarer jeg å fokusere på andre ting en frøene i magen![]()
De sa ikke hvor mye de var delt og jeg tenkte ikke på å spørre. Irriterende, ble jo så nysgjerrig nå!! Tror du de gidder svare på det på 'min journal'?
Alle forhåndsregler er tatt. Ull-singlet brukt i dag tilogmed! Syns kanskje det ble litt varmt med varmeflaske i natt, men vil gjøre forholdene perfekte. Tenk at vi fikk TD samme dag!!![]()
Takk for gode ord! Kanskje det ikke er så dumt å være syk da! Godt noen har stor troÅ bli syk er absolutt ingen ting å bekymre seg for i forhold til at egget skal feste seg ihvertfallJeg har jo tatt medisin for å svekke immunforsvaret slik at ikke kroppen skal støte ut egget. Om du er syk, vil jo kroppen først og fremst bekjempe bakteriene i kroppen din. Jeg har stor tro på dette jeg
Det er lov å være litt nede. Jeg kan være positiv for deg jeg
![]()
Takk! Har skjedd en del på kort tid herHer skjedde jo mye!Tok litt tid å lese alt. Gratulerer som ruger!
Prednisolon jaTakk for gode ord! Kanskje det ikke er så dumt å være syk da! Godt noen har stor trodet hjelper veldig!
![]()
Aha du gjør det ja? Prednisolon? Skal du fortsette å gå på det en stund?
4 dpo: jeg har typisk nok blitt syk nå og med hele har jeg fått Bihulebetennelse!!typisk at jeg jobber to senvakter og tidlig lørdag! Jeg får bare overleve siden jeg går ut i perm om en uke.
Svimmel, uvel, tett i ansiktet, migrene , hoster, feber og helt gåen!
Ellers merker jeg fint lite enda. Stakk litt i livmoren igår, men slikt skjer nok til vanlig uten at jeg tenker over det. Merker jeg er redd for alt som kan ødelegge forsøket. Paracet liker jeg ikke å bruke under forsøket, men sliter så fælt med hodet at jeg måtte ta to idag tidlig. Livredd for at jeg er syk skal ødelegge også.! Nei dumme tanker når man er så surrete i hodet!
Lover fra imorgen skal jeg være mer positiv! For disse tankene er ikke ålreit å gå med. Merker jeg blir et snev av smågal i dpo land.