Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: sb88
heeey :P jeg har bodd på aukra til jeg var 2 år, og har halve slekta som bor der [:)] skal dit i mai på konfirmasjon ;)
ORIGINAL: eiramena
heeey :P jeg har bodd på aukra til jeg var 2 år, og har halve slekta som bor der [:)] skal dit i mai på konfirmasjon ;)
Wath??? Men da skulle vi jo ha prøvd å møtes.. Hvem er det du er slekt med her ute da? KAnsje jeg kjenner di... Har bare bodd her i 5 år, så kjenner jo ikke sååå mange ,men kansje vi har flax [:)]
ja, hadde vært kult å møtes da [:)] Etternavnet på slekta er Broks [8D] jeg har mine besteforeldre og noen søskenbarn som bor der [:)]
Wath??? Men da skulle vi jo ha prøvd å møtes.. Hvem er det du er slekt med her ute da? KAnsje jeg kjenner di... Har bare bodd her i 5 år, så kjenner jo ikke sååå mange ,men kansje vi har flax [:)]
ja, hadde vært kult å møtes da [:)] Etternavnet på slekta er Broks [8D] jeg har mine besteforeldre og noen søskenbarn som bor der [:)]
Vet av ei jannike broks, men kjenner henne ikke. Hun er vel noen og 20 år!
Du får si ifra så kan vi møtes på kafeen :)
hun er et av søskenbarna mine [8D] ja, skal prøve å huske det, vi blir ikke så mange dager, regner med vi kommer den 8 mai, konfirmasjon den 9 og hjem den 10, men, vi kommer en tur under molde jazzen så hvis vi ikke rekker å møtes denne gangen kan vi jo kanskje møtes da :)