Lekt meg med Bilder :)

Morena

Gift med forumet
Utsikten fra huset vårt!

GullGutten

Siste rest av svangerskape mitt!

Dette var jo gøy!! Takk *Mari86* for inspirasjonen [:D]

Mange flotte bilder :-)

ORIGINAL: sb88

heeey :P jeg har bodd på aukra til jeg var 2 år, og har halve slekta som bor der [:)] skal dit i mai på konfirmasjon ;)

Wath??? Men da skulle vi jo ha prøvd å møtes.. Hvem er det du er slekt med her ute da? KAnsje jeg kjenner di... Har bare bodd her i 5 år, så kjenner jo ikke sååå mange ,men kansje vi har flax [:)]

Så flinke dere er....

Hvordan får dere det til???

Her har jeg jo egentlig kun brukt færdioppsette i photoscape... Er så mange fine maler der :)

Mange som bruker det.. Hvordan funker det? Gratis nedlasting eller noe? [8D] Litt grønn når det gjelder SLIK ja..

Heeelt gratis [:)] Anbefaler deg å lase ned og prøve!! Er rå bra [:D]

Så flotte bilder, og FOR en utsikt! Forresten, ser på bildene dine at du har veldig hovne føtter..? Det hadde jeg også, hadde svangerskapsforgiftning, hadde du det?? 

ORIGINAL: Majzan

Så flotte bilder, og FOR en utsikt! Forresten, ser på bildene dine at du har veldig hovne føtter..? Det hadde jeg også, hadde svangerskapsforgiftning, hadde du det?? 

Hehe! Takk! Nei jeg hadde bare alt for mye vann i kroppen, slapp heldigvis unna sf...

ORIGINAL: eiramena

heeey :P jeg har bodd på aukra til jeg var 2 år, og har halve slekta som bor der [:)] skal dit i mai på konfirmasjon ;)

Wath??? Men da skulle vi jo ha prøvd å møtes.. Hvem er det du er slekt med her ute da? KAnsje jeg kjenner di... Har bare bodd her i 5 år, så kjenner jo ikke sååå mange ,men kansje vi har flax [:)]

ja, hadde vært kult å møtes da [:)] Etternavnet på slekta er Broks [8D] jeg har mine besteforeldre og noen søskenbarn som bor der [:)]

Vet av ei jannike broks, men kjenner henne ikke. Hun er vel noen og 20 år!
Du får si ifra så kan vi møtes på kafeen :)

ja, hadde vært kult å møtes da [:)] Etternavnet på slekta er Broks [8D] jeg har mine besteforeldre og noen søskenbarn som bor der [:)]

Vet av ei jannike broks, men kjenner henne ikke. Hun er vel noen og 20 år!
Du får si ifra så kan vi møtes på kafeen :)

hun er et av søskenbarna mine [8D] ja, skal prøve å huske det, vi blir ikke så mange dager, regner med vi kommer den 8 mai, konfirmasjon den 9 og hjem den 10, men, vi kommer en tur under molde jazzen så hvis vi ikke rekker å møtes denne gangen kan vi jo kanskje møtes da :)

Hehe! Ja tror nok det må bli under jazzen da ja [8D] Jeg skal til trondheim den helga i konfirmasjon [8D]

Back
Topp