Lekker melk!!!

Livianso

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Iiiik, kjente kiling i nipplene og klemte litt på den ene og da sprutet jeg melk i ansiktet mitt! Hahaha.. jeg er 17+4 i dag og førstegangsfødende. Er det flere som har melk allerede? Kan man lekke opp råmelken så babyen ikke får det til etter fødselen? Kanskje dumme spm men :p

Jeg hadde et par dråper råmelk på høyre side for et par uker siden, men det stoppet visst. Har hørt en ikke skal fremprovosere lekking, men kommer det av seg selv er det jo ikke stort en kan gjøre med det :P

Jeg lakk melk på den tiden her ved forje svangerskap, det varte hele veien ut. Under fødsel rant det melk nedover magen min under pressriene:p men skal ikke fremprovosere lekking nei, det er vel noe med samme hormoner som gir rier eller noe. Bare la puppene være i fred så går det bra:p du lekker ikke råmelk så det blir tomt nei, jeg hadde masse melk rett etter fødsel:) og råmelken varte i flere dager. Har ikke lekket noe enda, håper det holder seg borte litt til, synd det var plagsomt. Hehe

Haha, kjente det ble noe sprelling i magen etter dette, kan ha vært tilfeldig, men var ganske artig :D tenker at lekking kan bli plagsomt om det kommer like mye frem til fødselen :)

Du skal ikke klemme på brystene. :) hvis det lekker av seg selv så kan du ikke gjøre noe med det. Opplevde at det kom melk ut om natten da jeg gravid første gang. Har ikke sett det enda i dette svangerskapet.:) men puppene er jo kjempetunge og det prikker og stikker til stadighet i dem.:)

Jeg lakk fra uke 19 sist svangerskap, og hadde melkespreng natten prinsessa ble født :p du får ikke brukt det opp, måtte bruke innlegg fra uke 21 xD

Hehe:D
Fikk det i midten av 2.trimester sist, råmelk ja. Og da kunne det lekke. Måtte kjøpe innlegg relativt tidlig:P
Nå ammer jeg guttungen på 19mnd en sjelden gang fortsatt så nå stiller det seg anderledes.

Back
Topp