Lekker fostervann?

PinkiPie

Flørter med forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hadde en falsk alarm om vannavgang mandag forrige uke. Fikk beskjed om at det da ikke var vannavgang, men at jeg må ringe føden om jeg har mistanke om det pga at jeg har gbs.

Har nå siden i går hatt flere runder med veldig våte truser. Trodde det var som sist at det bare er veldig flytende utflod (mest sansynlig denne gangen også). Har i dag måtte skiftet truse og bind flere ganger. Vannet er gjennomsiktig, lyt søt lukt og noen ganger ingen lukt. Til slutt ringte jeg føden for å høre om det muligens kan være at jeg lekker fostervann. Følte meg litt masete i og med at jeg allerede hadde ringt en gang tidligere, litt sånn at jeg har brukt opp kvoten :bag: men alle sier at det er bedre å ringe en gang for mye enn for lite eller?

Så når ligger jeg her på føden og venter på jm som måtte løpe til en annen situasjon.

Dette er mitt første barn og jeg er i uke 40+2. Har termin i morgen. Slimproppen løsnet for akkurat 2 uker siden, har siden da hatt en del falske rier og ubehagelig mye kynnere, men ingen ting skjer. Har blitt helt slitt ut av det og fått lite søvn. Føler at jeg snart ikke har energi for å føde en gang.

Jeg håper virkelig at det er fostervann som har lekket slik at de kan sette meg i gang pga gbs. Er så sliten nå, regner med at dere andre også er det. :wtf:

Så spennende se hva som skjer videre :) Håper du oppdaterer når du har muligheten, og masse lykke til. Jeg har hatt et fint svangerskap med ikke så mye vondter og plager, men kjenner jeg begynner å bli lei nå:wtf: 4 dager over termin og ingenting skjer. Håper du får treffe på babyen din snart:Heartred

Håper de finner ut av det og at du er igang snart! Hold oss oppdatert på hva jordmor sier. Bra du rimgte inn, bedre en gang for mye enn en for lite!

Etter 3 timer er jeg endelig hjemme, uten baby. Haha. Det var negativ på fostervannsprøven:( så ingen ting skjer. Mye venting på føden på a-hus nå, lite folk men mange gravide. Ble en del venting.

Da er det bare å smøre seg med det lille jeg har igjen av tålmodig da. :shy: Blir nesten flau av bomturene, men jm på ahus sa at hun skjønte hvorfor jeg ringte, var jo en del væske sa hun. Men ikke fostervann bare. :arghh:

Skal gå å legge meg! Blir nesten sint om jeg får rier eller vannavgang i natt. For da må jeg ringe inn igjen :oops: men på en annen side så hadde det vært digg å bli ferdig!!!!!!

Etter 3 timer er jeg endelig hjemme, uten baby. Haha. Det var negativ på fostervannsprøven:( så ingen ting skjer. Mye venting på føden på a-hus nå, lite folk men mange gravide. Ble en del venting.

Da er det bare å smøre seg med det lille jeg har igjen av tålmodig da. :shy: Blir nesten flau av bomturene, men jm på ahus sa at hun skjønte hvorfor jeg ringte, var jo en del væske sa hun. Men ikke fostervann bare. :arghh:

Skal gå å legge meg! Blir nesten sint om jeg får rier eller vannavgang i natt. For da må jeg ringe inn igjen :oops: men på en annen side så hadde det vært digg å bli ferdig!!!!!!
Forstår hva du mener og hvordan du tenker, men man må prøve å tenke at de faktisk jobber der for å sikre liv og helse. De føler nok ikke de som kommer inn for sjekk er til bry, de vet nok best av alle at det er bedre med en sjekk for mye :) så det var bra du dro inn, så slipper du samtidig å bekymre deg..og kanskje du får en bedre nattesøvn av det også? :happy:

Æsj så kjedelig at det var falsk alarm igjen:( Skjønner godt at du blir oppgitt. Virker som det er ganske hektisk på Ahus om dagen ja. Nå som vi har flyttet tilhører jeg egentlig Ahus, men har jo ikke fødeplass der:p Jeg er fast bestemt på å føde på sykehuset jeg har forholdt meg til fram til nå selv om det er litt lenger reisevei. Lille ser ikke ut til å komme på egenhånd så ser ut som det burde gå greit sånn sett:hilarious:

Så kjipt at det var falsk alarm igjen. Håper du får en god natt søvn. Og det er mye bedre å ringe en gang for mye enn en for lite :)

Takk alle sammen :) sover uansett så dårlig om dagen pga den tunge magen, bruker 100 år på å snu meg:woot: var på kontroll hos legen i dag, fikk bestilt overtidskontroll, men den er ikke før 18.juli. Håper virkelig det skjer noe før den tid.

Sto opp i dag og da rant det en del væske igjen. Skjønner ikke at det kan være såååå mye utflod. Haha. Legen min tror at det skjer noe snart pga alle symptomene jeg har, men jeg tviler da jeg har hatt mye av dette i 2 uker nå.

Noen andre som er på overtid og er ***** lei????

Takk alle sammen :) sover uansett så dårlig om dagen pga den tunge magen, bruker 100 år på å snu meg:woot: var på kontroll hos legen i dag, fikk bestilt overtidskontroll, men den er ikke før 18.juli. Håper virkelig det skjer noe før den tid.

Sto opp i dag og da rant det en del væske igjen. Skjønner ikke at det kan være såååå mye utflod. Haha. Legen min tror at det skjer noe snart pga alle symptomene jeg har, men jeg tviler da jeg har hatt mye av dette i 2 uker nå.

5 Dager på overtid og prøver ikke tenke for mye på det:wtf: Overtidskontroll på sykehuset på torsdag så teller egentlig bare ned til den.:p Følte i dag tidlig at jeg lekker, men tror ikke det er fostervann heller. Prøvde lukte på det og tror faktisk det er urin:hilarious: lille ligger vel å presser på blæra, kjennes i allefall sånn ut.

To dager på overtid, er lei av menssmerter og kynnere uten at det skjer noe mer

Fikk litt menssmerter og måtte veldig tisse. Tørket meg også var det litt blod blandet med slim. Noe som skjer i natt eller snart kanskje?:nailbiting:

Det kan være et godt tegn på at ting snart kommer til å skje :) Du får prøve å hvile deg og lade opp hvis det skulle starte noe i natt :) Lykke til!

Fikk litt menssmerter og måtte veldig tisse. Tørket meg også var det litt blod blandet med slim. Noe som skjer i natt eller snart kanskje?:nailbiting:
Lykke til, håper det er noe på gang! [emoji16]

Nå er du kanskje allerede godt i gang? Lykke til i hvert fall! ♡

Riene starter kl.22 i går. Var veldig uregelmessig, kl.04.30 ringte jeg føden da jeg ikke hadde sovet noe som helst.

Ble sendt inn, men riene var for uregelmessig og jeg hadde bare 1 cm åpning, noe som gjorde at det gjorde innnari vondt å bli undersøkt åpning!!!!!!!! Grusomt.

Ble sendt hjem igjen med paralgin forte. Sovnet etter at jeg tok det. Nå ligger jeg her med modningsrier forsatt. Slitsomt. Jm sa det kan skje at det dabber av og kanskje starter igjen utover dagen eller i kveld.

Håper vannet går snart:angel8

Riene starter kl.22 i går. Var veldig uregelmessig, kl.04.30 ringte jeg føden da jeg ikke hadde sovet noe som helst.

Ble sendt inn, men riene var for uregelmessig og jeg hadde bare 1 cm åpning, noe som gjorde at det gjorde innnari vondt å bli undersøkt åpning!!!!!!!! Grusomt.

Ble sendt hjem igjen med paralgin forte. Sovnet etter at jeg tok det. Nå ligger jeg her med modningsrier forsatt. Slitsomt. Jm sa det kan skje at det dabber av og kanskje starter igjen utover dagen eller i kveld.

Håper vannet går snart:angel8
For en berg og dalbane. Hvordan er modningsriene nå da?

Back
Topp