Leker

zugaz

Betatt av forumet
Hva slags leker har de nå? Her blir lekene bare liggende, de er vel ikke så interessante :p
Vurderer å pakke bort alt og få tak i noe annet, så trenger litt inspirasjon :D
 
Samme her, leker er ikke så interessant lenger.. Det er så mye annet spennende å se og plukke på i stua;) men kjøpte Brio mannen, og klossene i den er visst veldig morsomme:) hun slår klossene sammen:)

Følger tråden videre, vil gjerne ha flere tips :)
 
Tomflasker, reklame, slikkepott, plastlokk eller plastboks. Alt som ikke er leker, er det han leker lengst med :p

Edit: så at jeg plutselig var på juli :p
 
Tomflasker, reklame, slikkepott, plastlokk eller plastboks. Alt som ikke er leker, er det han leker lengst med :p

Edit: så at jeg plutselig var på juli :p

Hehe, samme her, finner mye rart rundt hjørnene :D
Og må ikke glemme alt det spennende som står på bordet..
 
Samme her, leker er ikke så interessant lenger.. Det er så mye annet spennende å se og plukke på i stua;) men kjøpte Brio mannen, og klossene i den er visst veldig morsomme:) hun slår klossene sammen:)

Følger tråden videre, vil gjerne ha flere tips :)

:D finner han stadig vekk inn på storebrorens rom med klossene hans. Han er veeeldig opptatt av å reise seg opp overalt, så han leker seg minimalt.
 
Her er denne kjempepopulær! Lekene kan flyttes opp etterhvert som hun vokser så hun må stå. Ellers drar hun seg opp over alt, og fjernkontrollen til TVen er en kjempe hit! I tillegg til alt hun finner av ledninger.. og ja, hun finner de uansett hvor vi gjemmer de :p
 

Vedlegg

  • Snapchat-5360480192523782470.jpg
    Snapchat-5360480192523782470.jpg
    684,1 KB · Visninger: 48
Her er denne kjempepopulær! Lekene kan flyttes opp etterhvert som hun vokser så hun må stå. Ellers drar hun seg opp over alt, og fjernkontrollen til TVen er en kjempe hit! I tillegg til alt hun finner av ledninger.. og ja, hun finner de uansett hvor vi gjemmer de :p

Har vurdert en sånn sak, hadde noe lignende til storebroren, og den var ganske populær :)
 
Her er leker som han kan lage lyd med veldig morsomt, altså instrumenter som han kan slå på og ting han kan riste på så de lager lyd! Ellers elsker han skosnøre så henger noen rundt litt over alt ;) også glad i alt han kan tygge på fortsatt samt kosedyr! Kan også anbefale BR lekers aktivitetssenter det elsker han og brukt fra han var 5 mnd, selv om det står fra 1 år!
 
Snuppa elsker babygymmen sin! Også fikk hun en tøydukke fra lamaze som hun virkelig elsker! Den kan hun holde på lenge, se og smake. Ellers bryr hun seg ikke særlig om leker. Duploen til storebror er god å tygge på da;)
 
Myke leker er ut, harde leker er populært! Ting hun kan slå på og som lager lyd.
 
Alt med lyd er kult! Og harde leker. Speil,mobiltelefoner, fjernkontroller og sånt liker hun godt.

Av sine leker er vel disse favorittene:
ea6f8a756d3fac096222f73e3334fa84
3437a89f635b21548b7b2a67965ebaee
 
ImageUploadedByBV Forum1458047876.078147.jpg
Sånn her ser det ut i stua vår akkurat nå. Han går så fort lei så i dag velta han like så greit ut alt fra lekekassen :p
Hadde det vært opp til han så skulle han heller hatt aviser, blader, fjernkontroll og xbox kontroll :p
 
Her har vi masse leker! Men han vil helst ha fjernkontroller, mobiler og playstation-kontrollen :p
 
Lille er veldig glad i baller. Forskjellige størrelser og farger. Den største er en badeball - Han holder den med føtter og hender mens han ligger på ryggen. Ballene trigger ham også til å åle rundt overalt...de triller avgårde, og han etter :)
Ellers er han veldig glad i en sjiraffgitar :) Masse knapper med forskjellige låter og dyrelyder (kjøpt i Singapore).
Det aller beste han vet er heliumballonger. Det hender det deles ut på gata når vi er ute og går tur. Han holder selv, og røsker og drar i tråden så ballongen bouncer alle veier :) Supermoro!
 
ImageUploadedByBV Forum1458158334.615459.jpg
ImageUploadedByBV Forum1458158342.563952.jpg

Denne er veldig populær :D selvom han heeelst skal under border og ha tak i alt av duppeditter XD

ImageUploadedByBV Forum1458158369.900424.jpg
 
Tlf min :p og alt av fjernkontroller.
Ellers har hun et par treleker hun leker litt med, et tog med lyder også noen av mine gamle bamser som er omtrent på samme str som henne:p
 
Leker med lyd, sleiv, en skje og ellers leker som er greie å tygge på eller slå i gulvet ;) han digger også gåbilen fordi der er det ly :p så er det morsomt å tygge på ledninger, veden og rive ned spillene som ligger på plata under bordet. Han er og en reser på å demontere puslespillmatta si og tygge på bitene :p sa jeg at han liker ting han kan tygge på??? Haha men jeg varierer hva som er fremme da masse leker blir mer forvirrende enn gøy og de han ikke har sett på en stund blir mer spennende igjen :)
 
Telefonen min er veldig spennende :p samme med mac'en.

Men hvis jeg skal nevne litt mere barnevennlige leker så er fisher price sin lion musical walker en big hit :)
Til og med mor syns melodiene er litt catchy ;)
 
Back
Topp