Leker

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Her er leker som man kan "gjøre noe med" populært. Trykke på knapper og ting skjer, putte ting oppi, lukke klaffer fram og tilbake, åpne/lukke, vri, skru, trykke osv...

Har deres noen sånne leker som ikke er så store? Vis meg gjerne bilde! Eneste jeg har funnet er en lekemobil...

Nei de fleste slike leker vi ha er ikke så veldig små.. Kan ikke ta de med i lommen akkuratt:p

Idag fikk vi en ny leke til mini . En slags "fjernkontroll" fra fisherprice med lyd, musikk, lys og knapper:) den sier hvilket tall du trykker på og spiller masse musikk etc. Den er veldig bra for dem når de skal lære :) er fra 6mnd til 36mnd:D veldig grei å ha med seg i bilen og i vognen:)

Åh, den hadde vesla elsket. Hun stjeler jo fjernkontrollene fra stuebordet hele tiden. Spørs om hun må ønske seg en sånn til ettårsdagen.
Jeg så de hadde noen "naturtro" fjernkontroller på lekebutikken i går :D må nok legge den på bordet og late som jeg bruker den innimellom :p De skjønner så fort! Får hun tak i fjernkontrollen så løfter hun den å peker mot tv og trykker og venter på at noe skal skje :D

Jeg så de hadde noen "naturtro" fjernkontroller på lekebutikken i går :D må nok legge den på bordet og late som jeg bruker den innimellom :p De skjønner så fort! Får hun tak i fjernkontrollen så løfter hun den å peker mot tv og trykker og venter på at noe skal skje :D

Flott, da må jeg innom og se etter noe sånt i morgen.
Utvalget av lekebutikker her er ikke så stort, så jeg krysser fingrene for at jeg finner noe.

Hahaha ja det er jo verre :p hehe jeg bryr meg ingenting om lyder og musikk, så lengr mini koser seg så er det helt ok for meg:D

Mini får leke med den, selv om jeg ikke liker lyden.. Han har tamburin og maracas som han leker ivrig med, mye kjekkere lyd :)

Her er vel favoritten puttekassen og enkle puslespill.. Har en liten gutt med finmotorikken på plass :) Han kan sitte lenge med det og stor koser seg! Like stolt hver gang han får en puslespillbrikke eller figur på rett plass..

Mini får leke med den, selv om jeg ikke liker lyden.. Han har tamburin og maracas som han leker ivrig med, mye kjekkere lyd :)

Her er vel favoritten puttekassen og enkle puslespill.. Har en liten gutt med finmotorikken på plass :) Han kan sitte lenge med det og stor koser seg! Like stolt hver gang han får en puslespillbrikke eller figur på rett plass..
Så flink han er:) mini klarer av og til puttekassen men veldig sjeldent:p

Ja kanskje på tide å finne fram puslespillene...

I forhold til leiker med lyd, så er det verre når storesøsken held på med dei... Da blir eg gal :P

Back
Topp