Word!I forhold til leiker med lyd, så er det verre når storesøsken held på med dei... Da blir eg gal![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Word!I forhold til leiker med lyd, så er det verre når storesøsken held på med dei... Da blir eg gal![]()
Word!
Vi har et lekepiano med div dyrelyder og en hund som synger! De bruke KA mest! Jeg blir sprøøø! Har trua med å ta ut av batteria!!Me har ei gåvogn som lagar Siv dyrelydar og spelar sangar med desse lydane. Og den driv storesøster på med.. Konstant! Blir gaaaal![]()
Omg JA!I forhold til leiker med lyd, så er det verre når storesøsken held på med dei... Da blir eg gal![]()
Vi har disse fjernkontrollene (1 her og 1 hos mamma og de, fikk i gave), men de er ikke like interessante som de andreJeg så de hadde noen "naturtro" fjernkontroller på lekebutikken i gårmå nok legge den på bordet og late som jeg bruker den innimellom
De skjønner så fort! Får hun tak i fjernkontrollen så løfter hun den å peker mot tv og trykker og venter på at noe skal skje
![]()
Jeg så de hadde noen "naturtro" fjernkontroller på lekebutikken i gårmå nok legge den på bordet og late som jeg bruker den innimellom
De skjønner så fort! Får hun tak i fjernkontrollen så løfter hun den å peker mot tv og trykker og venter på at noe skal skje
![]()