Leker

Me har ei gåvogn som lagar Siv dyrelydar og spelar sangar med desse lydane. Og den driv storesøster på med.. Konstant! Blir gaaaal :P

Me har ei gåvogn som lagar Siv dyrelydar og spelar sangar med desse lydane. Og den driv storesøster på med.. Konstant! Blir gaaaal :P
Vi har et lekepiano med div dyrelyder og en hund som synger! De bruke KA mest! Jeg blir sprøøø! Har trua med å ta ut av batteria!!

Jeg så de hadde noen "naturtro" fjernkontroller på lekebutikken i går :D må nok legge den på bordet og late som jeg bruker den innimellom :p De skjønner så fort! Får hun tak i fjernkontrollen så løfter hun den å peker mot tv og trykker og venter på at noe skal skje :D
Vi har disse fjernkontrollene (1 her og 1 hos mamma og de, fikk i gave), men de er ikke like interessante som de andre :p kommer vel av at han får lov å holde på med disse :p

Jeg så de hadde noen "naturtro" fjernkontroller på lekebutikken i går :D må nok legge den på bordet og late som jeg bruker den innimellom :p De skjønner så fort! Får hun tak i fjernkontrollen så løfter hun den å peker mot tv og trykker og venter på at noe skal skje :D

Fant ikke fjernkontroll :-/ men det ble med hjem en ficher price mobiltelefon. Håper den faller i smak :-)

Back
Topp