Lekeplats..

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Va syns dere om folk så røker på lekeplass eller park?
Må bara førhøra meg lite før eg sier noet till personen,

Det syns jeg ikke noe om, og gjorde det selv ikke den gangen jeg røkte

Ser ærlig talt ikke noe problem med det. Jeg kan fint sette meg på en benk i utkanten av lekeplassen å ta en røyk. Bare jeg har full oversikt over barna. Lekeplassen er ikke så liten. Jeg sitter heller ikke å røyker oppi ansiktene på barna. Går alltid bort ifra barn og andre.
Hadde noen kommet til meg på utkanten av lekeplassen hvor ingen er for å klage på røyken, hadde jeg ærlig talt ledd av de og bedt de passe på sine egne saker. Hadde jeg sittet nærmest mulig barn eller andre kan du få klage altså. Men litt folkeskikk har man. Sneipen forsvinner i søpla også. Bare så det var også sagt.

Så lenge de sitter/er litt utenfor ved benkene, så gjør det ingenting. Eller så lenge ungen min ikke får røyk på seg, så får de gjøre som de vil.

Kommer an på hvor de sitter/står i forhold til ungene og hvilken vei vinden evt blåser.
Fryktelig irriterende når røyken blåser mot lekeapparater og de andre som sitter der.

Så lenge de tar hensyn, ved og trekke seg litt tilbake, og påse at røyken ikke går på barna eller andre voksne, så ser jeg virkelig ikke problemet.

Så lenge de ikke står oppi barna å røyker å holder seg vekke mens de røyker sånn at barna eller andre ikke blir sjenert av det sier jeg ingenting på det, da kan de bare røyke så mye de vil :p

Ser ærlig talt ikke noe problem med det. Jeg kan fint sette meg på en benk i utkanten av lekeplassen å ta en røyk. Bare jeg har full oversikt over barna. Lekeplassen er ikke så liten. Jeg sitter heller ikke å røyker oppi ansiktene på barna. Går alltid bort ifra barn og andre.
Hadde noen kommet til meg på utkanten av lekeplassen hvor ingen er for å klage på røyken, hadde jeg ærlig talt ledd av de og bedt de passe på sine egne saker. Hadde jeg sittet nærmest mulig barn eller andre kan du få klage altså. Men litt folkeskikk har man. Sneipen forsvinner i søpla også. Bare så det var også sagt.
Oversikt hade personen sækert her. De var ikkjw 1 røk å ikkje på en benk. Hon Stog å røykte mens hon gunga ett barn. Rett på sidan satt det ett annat barn .

Skal man være så hysterisk så kan man jo ikke være i nærheten av en trafikkert vei heller da...
Bare de ikke legger igjen sneiper er det greit for meg.
O ja enig me deg der men eg tenker flera barn sækert 20-30 bArn. Å personen står stort sett mitt bland Barnen. Og sneipen vet eg ikkje vad hon gjorde av.

Så lenge de ikke står oppi barna å røyker å holder seg vekke mens de røyker sånn at barna eller andre ikke blir sjenert av det sier jeg ingenting på det, da kan de bare røyke så mye de vil :p
Problemet er att hon stog bland de.med klettre stativet. Gungan. Trampolinen

Problemet er att hon stog bland de.med klettre stativet. Gungan. Trampolinen
Da hadde nok jeg gitt beskjed, ihvertfall hvis ho stod med mitt barn å røykte :-P

Back
Topp