De var ju akkurat det røyken gjorde før hon ståg meg lekeaparaternaKommer an på hvor de sitter/står i forhold til ungene og hvilken vei vinden evt blåser.
Fryktelig irriterende når røyken blåser mot lekeapparater og de andre som sitter der.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De var ju akkurat det røyken gjorde før hon ståg meg lekeaparaternaKommer an på hvor de sitter/står i forhold til ungene og hvilken vei vinden evt blåser.
Fryktelig irriterende når røyken blåser mot lekeapparater og de andre som sitter der.
Syns inte de e något å passa på hade alla røykere bara tatt hensyn så hade der vart supertSynes det ikke hører hjemme men avhenger hvor de setter seg og hvordan vinden blåser... Orker ikke å passe på flere enn meg og min egen lille familie![]()
Så lenge ingen får røyk på seg og sneipene kastes i søpla så hadde jeg nok ikke reagert.
Det ser ikke bra ut å røyke på lekeplassen, men man kan ikke klage på det liksom.
greie att de går bort å ikkje røyker mitt i en gruppe. Men i detta tilfelle gjorde personen det.Folk røyker overalt så da får dere mange å gi beskjed til etter hvert. Ungene mine er med på mange aktiviteter og det er alltid noen som røyker av foreldrene. De fleste går litt bort når de tenner og blåser - har aldri sett noen som røyker midt i en barnegruppe.
De hade eg ikkje heller brydd meg om visst hon ikkje hadde stått uppe i barnen. Men desværre gjorde hon det.Hadde ikke brydd meg sålenge de ikke røyka helt oppi barna