Lekematte

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Lille snupp fikk seg lekematte idag, en tykk en fra GMax. Er egentlig sånn Yogamatte. Merket at hun lekte "bedre" på den, fikk beveget seg bedre enn da hun lå på teppe etc :) Og storesøster var interessert :p Blir nok fin turnmatte etterhvert hehe.

Bruker dere også treningsmatte til deres babyer? :)

Ja, jeg har pleid å ha gymmen på den, :-) har fått for meg at det er bedre for hodet, siden det ikke blir like hardt som å ligge bare på teppe til gymmen på gulvet :-P

Ja, jeg har pleid å ha gymmen på den, :) har fått for meg at det er bedre for hodet, siden det ikke blir like hardt som å ligge bare på teppe til gymmen på gulvet :p
Ja, det er det nok :)

God ide, det har jeg liggende :)

Ja vi bruker også det.
Virker mye mer komfortabelt å ligge på enn teppe rett på gulvet synes jeg (også innbiller jeg meg at det er litt lunere, men vet ikke om det stemmer)
Har babygymmen på ene delen av matten og andre delen bruker han til å ligge og sprelle og leke med andre leker. Helt supert :-)

Ja vi bruker også det.
Virker mye mer komfortabelt å ligge på enn teppe rett på gulvet synes jeg (også innbiller jeg meg at det er litt lunere, men vet ikke om det stemmer)
Har babygymmen på ene delen av matten og andre delen bruker han til å ligge og sprelle og leke med andre leker. Helt supert :)
Ja, det isolerer godt. Merker det når jeg sitter/kjenner på den. Kjekt med to avdelinger da hehe :)

Når ungene ikke bruker den kan hu mor trene pilates :p

Vi har, og mye bedre enn teppe og lignende ja!

Har også sånn yogamatte :) men vurderer å kjøpe sånne man kan pusle sammen i stedet

Vet du hvor man kan få tak i sånn matte man kan pusle sammen? :)
Som Ny_spire nevner så finnes de i de fleste lekebutikker. Vi vurderte å kjøpe på nille, sånn med farger og tall; ble til at vi kjøpte på biltema (helt svart)

Som Ny_spire nevner så finnes de i de fleste lekebutikker. Vi vurderte å kjøpe på nille, sånn med farger og tall; ble til at vi kjøpte på biltema (helt svart)
Er de fri for giftstoffer?

Enten 600 eller 700. Den luktet veldig når vi pakket den opp, men luftet den ute første natta og så ble lukta borte etter noen dager.

Kjøpte sånn matte på xxl . Skal være fri for giftstoffer, men sto på at man burde ha ett pledd/teppe på hvis det skulle brukes til barn.

Det er sikkert en god idé, det tror eg eg skal kjøpe :)

Back
Topp