Lekegrind

Kastet nettopp den vi hadde etter de to eldste, den har stått så lenge i garasje at den var blitt litt guffen rett og slett. Hadde tenkt til å ta den i bruk når jeg flyttet, men etter at jeg flyttet så har jeg i grunne konkludert med at jeg ikke gidder å kjøpe ny. Jeg har ikke store stuen og egentlig ikke plass heller. Men jeg brukte den MYE til de eldste. Var ganske greit når man måtte på do eller henge opp tøy etc. Hmmm. Kanskje jeg må ha en, jeg må bare finne en ikke så stor en.
 
Nei, skulle i såfall beskyttet mot storebror men ser for meg at den heller hadde blitt endel av hinderløypen hansi stua... Og dermed ikke virket som beskyttelse ..
 
Vi hadde ttil eldste, men nå har vi ikke plass. Håper det går greit likevel.

Storebror brukte den som dagseng første halvåret, og senere til oppbevaring av alle lekene. Dessuten hadde vi den gang ubehandlet tregulv så vi måtte jo dekt gulvet med noe likevel. :p
 
Kastet nettopp den vi hadde etter de to eldste, den har stått så lenge i garasje at den var blitt litt guffen rett og slett. Hadde tenkt til å ta den i bruk når jeg flyttet, men etter at jeg flyttet så har jeg i grunne konkludert med at jeg ikke gidder å kjøpe ny. Jeg har ikke store stuen og egentlig ikke plass heller. Men jeg brukte den MYE til de eldste. Var ganske greit når man måtte på do eller henge opp tøy etc. Hmmm. Kanskje jeg må ha en, jeg må bare finne en ikke så stor en.

Det med strl lurte jeg litt på og. Det er mange til salgs som er 80x80, men så er jo min lille apekatt ca 73 cm allerede, så blir jo ikke mye
plass oppi der? 100x100 er jo kanskje bedre.

Men tror jeg dropper grind, tror kanskje ikke den kommer til å bli så mye brukt siden hun åler seg rundt på gulvet og er storfornøyd med det :cat:
 
Vi hadde til mellomste. Han likte ikke å ligge der. Ble mest brukt til oppsamling av rot :p gav den og mange andre ting vekk siden vi ikke skulle ha flere unger :p men er usikker på om minsten hadde likt det uansett, han liker aller best å henge på meg...
 
Back
Topp