Lekegrind

Ja, bruker den til soving i stuen enda. (Veldig sjelden i bruk til det.) Regner med å bruke den til leking etter hvert. (Eller bare en stor lekekasse? :p )
 
Har ikke hatt med noen av ungene, for min del ser jeg ikke helt behovet :)
 
Nei, og ser ikke for meg å få behov for det heller. Hadde det aldri til eldste.
 
Ja, har ei lita ei. Brukte det eindel til eldstemann, greit å ha eit "pauseområde" no når han er begynt å komme seg litt rundt.
 
Vi har. Vi har en del husdyr, så tenkte det var greit å ha et sted å legge ham hvor han er skjermet fra dem når man skal en tur på do f.eks. Tror han foretrekker golvet da, over babyfengselet. :joyful:
 
Har lekegrind, men minimalt brukt.
 
Vi bruker lekegrinden MYE. Vi har en kald kjeller under stua og gulvet i stua er derfor veldig kaldt. Dessuten har vi en stor husky som er ekstremt vimsete, som ikke har helt styring på hva som ligger på gulvet :hilarious:
 
Vi har lekegrind. Brukt som sovested på stua de første mnd. Nå blir den brukt hvis jeg skal ned en kjapp tur uten han. Har ikke fått montert opp trappegrind enda og synes dessuten det er tryggere å legge han i lekegrinda enn at han plutselig åler seg rundt hele stua :p
 
Ja vi har det, mest pga at vi har hund. Men brukes ikke så mye nå som han har blitt så aktiv, føler den begrenser han litt. Men kjekk til oppbevaring av tingene hans da!:p
 
Solgte vår :p
 
Nei. Har lekematte på gulvet. Satser på å sikre huset og fotfølge ungen når det trengs...
 
Har vi også, men bruker den sjeldent! Det mååtte vi jo liksom ha:p
 
Ja :) Brukte den som dagseng i begynnelsen. Nå er det greit når broren (4år) er hjemme og jeg skal gjøre noe.. Å tenker det blir greit når hun blir mer mobil å en f.eks skal på do Hadde ikke med broren og det gikk fint det også, men foreløpig er jeg fornøyd. Kjøpte på Finn så måtte ikke ut med så mye heller ☺️
 
Fikk ganske nylig av svigers, men de blir fort lei av å ligge der.
 
Ja, bruker den aldri. Enda :p
 
Back
Topp