noen som vurderer å kjøpe dette? Evt hvilken type? Jeg vurderer en fra yollyroom med hjul. Noen erfaring med det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spurte igår på generelt og var veldig ulikt om det var behov osv så ville sett litt på den tråden
Vi kommer ihvertfall til å ikke kjøpe frem til vi ser at behovet kanskje er der og da er jo babyen gjerne over 6 mnd siden vi ikke har hund og snuppa er over 4 år når lille kommer så en lekegrind ville ikke stoppet henne uansett![]()
Hadde det hvert mulig med kattesikker lekegrind hadde vi kanskje hatt behov men dyr kan reagere på uforutsigbare måter så greit å ha noe til å passe litt ekstra påHar ikke tenkt over at man har et større behov for lekegrind om man har hundgodt poeng!
kanskje jeg må vurdere det da faktisk..
Jeg skal ha enten lekegrind eller sånn til døråpning fordi vi har hund. Ikke fordi jeg tror hunden kommer til å gjøre barnet noe, men for å være på den sikre sidenman vet aldri hva som kan skje i ett ubevoktet øyeblikk og de må jo lære å omgåes hverandre på en sikker måte. Ser bilder av barn som klatrer ryggen til hunder og stikker fingrene inn i øynene på dyra, for å undersøke. Men det er fortsatt en fare for for skade på begge parter, så en lekegrind/ dørdelergreie er knall
![]()
Hadde det hvert mulig med kattesikker lekegrind hadde vi kanskje hatt behov men dyr kan reagere på uforutsigbare måter så greit å ha noe til å passe litt ekstra påvet jeg hadde følt meg tryggere da om jeg hadde hatt hund ihvertfall
![]()
Tja når de blir mobile så ja, før det fins det dessverre mange tilfeller hvor hunder har tatt tak i babyer eller hvert veldig uforsiktige.Ja, jeg hadde bare ikke tenkt på det sånn.. det er jo like mye for å beskytte hunden som barnetkatte kommer seg jo letter unna oppå møbler o.l..
Tja når de blir mobile så ja, før det fins det dessverre mange tilfeller hvor hunder har tatt tak i babyer eller hvert veldig uforsiktige.
Pappa hadde en hund og hun ble etterhvert omplassert, da fordi hun plutselig rundt snuppa kunne være fullstendig uforutsigbar noe som var overraskende for familien og utrolig synd, andre hunden de hadde derimot gjorde aldri noe.