Lekegrind

LykkemammatilT

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Har dere lekegrind? Hvordan syns dere det fungerer? Og sover babyen der på dagtid?:)

Vi vurderer å kjøpe det pga vi har hund:/ lille sover på dynen i sofaen og da kan jeg ikke la hun ligge alene pga hunden så jeg er litt "fanget" kan man si. Og husarbeidet begynner virkelig å hope seg opp :-p

Skal ikke ha denne gang, men hadde med de to første da vi hadde hund.

Var super og ha til dagsoving og leking hvis hunden var inne.

Babycall og soving på et annet rom?

Jepp! Hun sover i den innimellom! Veldig greit da storebror som blir 3 til sommern kan være litt voldsom i lekingen sin noen ganger :p

Planen var og bruke lekegrinden til soving. Men her sover hun i vogn eller vogge. Men har lekegrinden oppe og vil me tiden bruke den til soving (når voggen er for liten) evt leking o.l

Vi kjøpte Stokke dagseng som vi bruker innimellom.
Vi har ikke hund, men en veldig aktiv storebror, så tenkte det kunne være kjekt. Dessuten greit å ha et sted i stua som er bare hennes :)

Vi har lekegrind. Skal begynne å bruke den når hun begynner å bli mer bevegelig.

Syns lekegrind er veldig realt :D

Nei ;) hadde blitt ei lett tilgjengelig seng for katta :) her skal han sove i vogn eller babynest. Men hadde vi hatt hund hadde vi nok skaffet :)

Vi har ikke, enn så lenge ligger hun bare på sofaen eller i vuggen. Ellers sover hun i vognen. Men ville nok vurdert det dersom vi hadde hund. (Eller hvis storebror blir for voldsom når hun skal leke på gulvet - vi får se hvordan det går:p)

Vi har lekegrind etter storebrødrene, så har satt den opp. Har ikke brukt den mye med noen av de, men noen ganger har den vært super å ha. Har matte på gulvet som nok er der vi kommer til å legge henne mest. Er bare 14 dager så ikke brukt noe av det noe særlig ennå.

Vi har en lekegrind som vi skulle bruke fordi vi hadde hund, men han måtte bli avlivet i januar så nå står den bare i garasjen. Men den blir vel tatt frem senere når frøkna blir mer aktiv :)
Den ble kjøpt brukt så kostet ikke så mye så er ikke helt krise om vi ikke bruker den heller :)

vi skal kjøpe ja :) å ha babygymen oppi i starten og for lek senere.... de andre koste seg oppi der, så synes d er veldig praktisk..

Vi har en lekegrind som søsteren min har lånt. Har ikke helt behov for den enda da vi bruker mye vugge, men kommer nok til å ta den i bruk etter hvert. Greit å ha en trygg plass å legge fra seg den lille om man går på do osv når de er mer mobile :)

Har dere lekegrind? Hvordan syns dere det fungerer? Og sover babyen der på dagtid?:)

Vi vurderer å kjøpe det pga vi har hund:/ lille sover på dynen i sofaen og da kan jeg ikke la hun ligge alene pga hunden så jeg er litt "fanget" kan man si. Og husarbeidet begynner virkelig å hope seg opp :-p

Vi har lekegrind, men den står fortsatt på loftet. Tenkte å ta den i bruk når hun begynner å bevege seg mer.
Vi har en kurv stående i stua som har gått i arv. Har også hund og dersom jeg skal gjøre noe i et annet rom enn hun er i legger jeg henne i kurven, eller slipper hunden ut i hagen. Hunden skal stort sett være der jeg er, så sånn sett kan jeg godt la henne ligge på sofaen i babynestet.

Vi har lekegrind, og skal nok bruke den fra så tidlig som mulig. Mye pga storebroren på 18 mnd, slik at hun kan få litt ro og fred =)

Back
Topp