Lekegrind

Liker ikke det navnet. Park-a-kid.. Da høres det ut som et bur eller ei lettvint løsning for å "slippe" å passe på barnet. Vi skal flytte i hus nå og har ikke tenkt til å få lekegrind, holder med trappegrind. Jeg skjønner at noen kan trenge det, men jeg ser virkelig ikke behovet når han ligger/leker like fint på gulvet :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Liker ikke det navnet. Park-a-kid.. Da høres det ut som et bur eller ei lettvint løsning for å "slippe" å passe på barnet. Vi skal flytte i hus nå og har ikke tenkt til å få lekegrind, holder med trappegrind. Jeg skjønner at noen kan trenge det, men jeg ser virkelig ikke behovet når han ligger/leker like fint på gulvet :)


Sent from my iPad using BV Forum
Jeg reagerte også på navnet, er jo ikke for å parkere ungen!
Men veldig praktisk når man har bikkje og peis:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vår lekegrind er plassert helt inntil kortenden på sofaen, så når gutten min ligger oppi der, er det veldig greit for meg å prate, få kontakt og leke med han :) Da kan jeg sitte i sofaen, og enkelt bøye meg over grinda/ få øyenkontakt osv. Kan være veldig greit hvis jeg feks vil spise, og ikke vil sitte sammen med han på gulvet - men samtidig "være sammen".

Har jo matter og sånn til gulvet også, men syns grinda er fin i tillegg! :) men han er jo bare 3 mnd nå, kanskje ikke så gøy med grind når han blir mer mobil.
Vi har Troll, 1X1 meter. :)
 
Vi har ikke behov for lekegrind. Men hr full forståelse for de som har større søsken eller store hunder har behov for en.. Når de blir mer mobile er det veldig kjekt å legge ungen der en stund, hvis du må fikse et par ting.. Vi har så liten leilighet, så legger han i sprinkelsenga ved behov.. Han liker å dulle med leken sin og se på uroen sin oppi der..
 
Vi har ikke lekegrind, kommer til å smekke opp reisesenga når han begynner å krabbe rundt og dra seg opp. Sånn at jeg vet han er trygg når jeg skal dusje eller noe annet. Har liten plass i stua, så syns det er greit å bruke reisesenga. For da kan man bare klappe den sammen og sette den bort, og ta den frem når behovet er der.
 
Vi fikk tak i den typen vi ville ha brukt til 600 kr. Kjempefornøyd!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp