Lekegrind

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hva slags lekegrind har dere og er dere fornøyd?
Vurdere å kjøpe en.
 
Har en hvit fra Trold.
Den er 1 ganger 1 meter. Kjøpte den så hun kunne få litt "fred" fra ivrige søsken. Liker å ligge oppi der med uroen på. Også legger jeg babynestet oppi der hvis hun sover inne.
 
Har en 80*80 fra Babydan (tror jeg). Kan reguleres i to høyder. Har babygymmen sin der så ikke storebror løper henne ned;) Godt å ligge litt oppe fra gulvet også:) Veldig fornøyd:) Kjøpte vår fint brukt for 300kr:)


Skickas från min iPhone via BV Forum
 
Vi har felix lekegrind fra babydan, koster egentlig 1799, men kjøpte den brukt for 700 på finn! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen som har erfaring med denne?

http://www.barnashus.no/mygate-multigitter-f6-hvit-nb-bilde-avviker-teksten-7048731765228.html

Tenkte den kunne være snart til å holde katta borte fra balkongen også..
Den ligner veldig på den vi har, som vi kjøpte for å holde Oliver borte fra peisen. Nå står den rundt grillen, ute på verandaen :) Meninga var at vi skulle bruke den som lekegrind til Stella, men så fikk vi låne en av ei venninne som passer litt bedre i stua vår. Den har uansett gjort (og gjør fortsatt) nytta si :)
 
Den ligner veldig på den vi har, som vi kjøpte for å holde Oliver borte fra peisen. Nå står den rundt grillen, ute på verandaen :) Meninga var at vi skulle bruke den som lekegrind til Stella, men så fikk vi låne en av ei venninne som passer litt bedre i stua vår. Den har uansett gjort (og gjør fortsatt) nytta si :)
Er det en ulempe at man ikke kan heve bunnen? Er vel ikke så lenge til at de kan ligge så høyt opp uansett kanskje..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det en ulempe at man ikke kan heve bunnen? Er vel ikke så lenge til at de kan ligge så høyt opp uansett kanskje..
Jeg bruker knapt den lekegrinda vi har nå, ho ligger så fint i sofaen. Når ho begynner å rulle synes jeg kanskje den er kjekkere å ha. Men jeg har utelukkende tenkt lekegrind, altså senket, til når ho begynner å bli mer mobil. Det er jo digg å slippe å bøye seg når man skal plukke ho opp nå i starten, men som du sier så er det jo ikke snakk om så lenge uansett. Absolutt ikke et must, men kjekt å ha er vel min konklusjon :)
 
Er det en ulempe at man ikke kan heve bunnen? Er vel ikke så lenge til at de kan ligge så høyt opp uansett kanskje..


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har den og tenkte iallefall aldri på det som en ulempe. Fikk den til jul da storebror var 6 måneder, så da var det jo i og for seg aldri noe tema å ha noe heva bunn heller. Fungerte helt fint for oss, men vi brukte ikke så mye lekegrind med storebror. Mulig den blir mere brukt nå, for å holde de litt fra hverandre når lillebror blir for plagsom for storebror.
 
Jeg skulle gjerne hatt lekegrind, mest for å føle meg litt tryggere i forhold til bikkja. Og for senere når man skal sette fra seg ungen. Men vi har ikke plass her vi bor nå. Håper på å flytte;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Mulig det er jeg som er rar, men jeg er i mot lekegrind.
Syns det går helt fint å bare legge ungen på gulvet, gjorde det samme med storesøster.
Så når junior bynner å bevege seg kommer det opp ei trappegrind thats it.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mulig det er jeg som er rar, men jeg er i mot lekegrind.
Syns det går helt fint å bare legge ungen på gulvet, gjorde det samme med storesøster.
Så når junior bynner å bevege seg kommer det opp ei trappegrind thats it.


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi bruker den pga hunden. Hunden er kjempesnill, men føler ikke jeg kan la baby ligge på gulvet med hunden runt uten å følge 100% med hele tiden.


Lillegutt 5/3-14 <3
 
Mulig det er jeg som er rar, men jeg er i mot lekegrind.
Syns det går helt fint å bare legge ungen på gulvet, gjorde det samme med storesøster.
Så når junior bynner å bevege seg kommer det opp ei trappegrind thats it.


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også vært motstander av lekegrind helt til vi fikk nummer tre. Hvis begge de store har besøk, så løper det fire barn mellom tre og seks år rundt her... Da er det deilig å kunne ha den lille trygt plassert i lekegrinden :)
 
Vi bruker den pga hunden. Hunden er kjempesnill, men føler ikke jeg kan la baby ligge på gulvet med hunden runt uten å følge 100% med hele tiden.


Lillegutt 5/3-14 <3
Vi å har hund


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skal ha den for å sperre ungen min inne, selvsagt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå skal vi kjøpe lekegrind, nå som vi endelig skal flytte til et sted med stooor plass:)
Vil ha denne:http://www.babyshop.no/park-a-kid-lekegrind
Vi har peis i den nye stua vår, så da er det greit med en sånn som kan brukes senere også. Og i tillegg er det praktisk med den døra så man slipper å bøye seg for å ta opp ungen.
Jeg vil helst ha ny, men skal prøve å finne brukt først.
 
Var den vi vurderte og, nå ser jeg ikke behovet for lekegrind lengre..(gjør det vel snart igjen).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp