Er så mange som snakker om det og står jo flere steder om ting man burde haHøres lurt ut, ingen vits å kjøpe før man har ett behov!![]()
Håper min roer seg snart også![]()
Det gjør han sikkert
Om to mnd har han sikkert roet seg litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så mange som snakker om det og står jo flere steder om ting man burde haHøres lurt ut, ingen vits å kjøpe før man har ett behov!![]()
Håper min roer seg snart også![]()
Er så mange som snakker om det og står jo flere steder om ting man burde ha![]()
Det gjør han sikkert![]()
Om to mnd har han sikkert roet seg litt![]()
Det blir bedre snart ihvertfall, det kan jeg love!Jeg tror ikke man har behov før man føler det selv jeg, spar pengene sier jeg![]()
Ja, satse på det. Nå om dagen går det vilt for seghihi
Brukte det sist i slike situasjoner ihvertfall, denne gangen får vi knapt plass til stellebordet på badet og ikke så stor plass på kjøkkenet heller, kan hende vi bytter ut spisebordet med et mindre, da kanskje det går men ser for meg at det gjerne er så kjøkkenet det kan bli kaotisk og trang (relativt lite kjøkken), sist lagde jeg mat mens snuppa sov for å unngå slike ting nå, gikk kjempe bra det ogsåHvis du har plass på badet, eller i døråpningen til badet, er det genialt når du vil dusje uten at babyen skal prøve å klatre opp i doen.Supert når du skal ta sette inn og ta ut av varm stekeovn også, eller mens du bærer varme kasseroller rundt på kjøkkenet, og absolutt ikke vil snuble i nysgjerrig baby. Ikke nødvendig selvsagt, men praktisk likevel. Bruker du vippestol da? Jeg ser at mange stropper fast babyer i vippestoler i de situasjonene der jeg ville brukt lekegrind. Jeg har aldri sett behovet for vippestol, så kanskje bruken overlapper litt, og du ikke trenger begge deler?
Hvis du har plass på badet, eller i døråpningen til badet, er det genialt når du vil dusje uten at babyen skal prøve å klatre opp i doen.Supert når du skal ta sette inn og ta ut av varm stekeovn også, eller mens du bærer varme kasseroller rundt på kjøkkenet, og absolutt ikke vil snuble i nysgjerrig baby. Ikke nødvendig selvsagt, men praktisk likevel. Bruker du vippestol da? Jeg ser at mange stropper fast babyer i vippestoler i de situasjonene der jeg ville brukt lekegrind. Jeg har aldri sett behovet for vippestol, så kanskje bruken overlapper litt, og du ikke trenger begge deler?