Lekebutikken som barnepike mens foreldrene handler

Er det seriøst noen som gjør det?? Kjære vene...

IsThaBeth skrev:
E_i_hjertet_ skrev:
Kunne ikke falt meg inn. Gjør folk det?

Det er mange som gjør det. Jeg vet ikke helt hvorfor de velger å gjøre det. Så tenkte jeg at kanskje jeg bare er surmaget og hysterisk, og at andre synes det er helt greit. Er så glad når jeg leser her, at det ser ut til at de fleste er enig i at det er en uting. 

Kanskje jeg hadde fått andre svar hvis jeg hadde postet spørsmålet på et forum med fler menn?  :D

Det lurer jeg også på:P

~Mummimamma~ skrev:
Det kunne iallefall aldri jeg gjort....

Kommer jo selvfølgelig ann på alder og slikt da.

Foreldre bruker også dyrebutikker som "barnevakt" mens de gjør andre ærend.
Har selv jobbet på dyrebutikk og syntes absolutt ikkje det var greit at foreldrene gjorde det.
Endte ofte opp med at de gikk å rotet i varene, skulle tøffe seg og var rett og slett til bry, vi ansatte hadde jo mye annet å gjøre enn å passe andre sine unger... (ekspedere kunder, rengjøring, vareplassering, bestillinger...)

Det var jo også tilfeller der det kom unger inn som bare gikk beskjedent rundt og så, rørte ingenting og sa heller ingenting, det gjorde selvfølgelig ikkje noe.

Så jeg synes det kommer helt an på ungen, skal man bruke en butikk som "barnevakt" så skal man være helt sikker på at ungen ikke er til bry for de ansatte eller andre kunder i butikken.
For så vidt jeg vet så er det ikke de butikkansatte sin oppgave å passe andres unger fordi foreldrene skal på cafè eller på handletur!!

Back
Topp