Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men hvem er det da som har ansvar for barna mens foreldrene finner på andre ting? Og hvor gamle skal barna være for at det skal være greit? Hadde jo lovet meg selv å aldri lage en "gjett hva jeg så i dag" tråd, men klarer ikke la være.IsThaBeth skrev:
To barn, alene i lekebutikk, i hvertfall tjue minutter. Den yngste var så høy som min toåring, den andre var et halvt hode høyere. De var høyt og lavt i butikken, dyttet unna andre barn, flyttet på lekene, osv.
Jeg jobber på lekebutikk, og det er ikke sjeldent at vi blir brukt som "barnevakter".*LL* skrev:Da spesielt på lørdager siden det ligger en kafé rett ved siden av.
Så lenge barna er store, ikke roter, bråker osv er det egentlig ikke et problem. De er jo bare å titter ofte, på lik linje med voksne kunder.Men det skjer jo innimellom at det blir mye bråk og MYE rot spesielt.Da ber vi dem roe ned litt eller gå til foreldrene sine (om vi vet de sitter på kafèen)
Vi følger litt med dem når vi har mulighet, det er ikke greit å være leeeenge og bare frese rundt i hyllene å leke med lekene.Er det små barn (2-3 år og yngre har jeg faktisk også opplevd) så følger vi dem til foreldrene.
Jeg hadde ikke latt mitt barn vært alene i en lekebutikk.