Belissima Glad i forumet 7 Mar 2013 #61 Er bare forlovet. Skulle gifte oss i fjor sommer, men det ble ikke noe av gitt :-( Har du et godt forhold til mammaen din?
Er bare forlovet. Skulle gifte oss i fjor sommer, men det ble ikke noe av gitt :-( Har du et godt forhold til mammaen din?
snuppesnellamamman mamma med mange interesser :) 7 Mar 2013 #62 Ja, hun er den jeg kan fortelle det meste til! Hva er `din` årstid?
Minnie_mus Gift med forumet Septemberhjertene 2018 7 Mar 2013 #63 "Min" årstid må være våren Synes våren er vakker også har jeg bursdag på våren Hvilken farge har du på sofaen i stuen?
"Min" årstid må være våren Synes våren er vakker også har jeg bursdag på våren Hvilken farge har du på sofaen i stuen?
Bruker187cat Forelsket i forumet 7 Mar 2013 #64 Den er beige Hviler/sover du etter jobb/skole nå om dagen?
*iseognummer2* Ekte babyverden nerd! 7 Mar 2013 #65 Ja, for jeg begynner klokken fem om morgenen Når fikk du gjort noe med håret sist?
S slhallt Flørter med forumet 7 Mar 2013 #66 Det var vel i sommer! Hvordan vogn vil du helst kjøpe en liten vogn (Duo)?
VELT Betatt av forumet 7 Mar 2013 #67 har simo kombi fra før, og har vært superfornøyd. Mulig vi skal ha oss ny nå, da den er 8 år og godt brukt. Hatt den med overalt. hvor store soverom har barna?
har simo kombi fra før, og har vært superfornøyd. Mulig vi skal ha oss ny nå, da den er 8 år og godt brukt. Hatt den med overalt. hvor store soverom har barna?
MiO04 Glad i forumet 7 Mar 2013 #68 Jeg er ikke sikker på hvor mange kvm det er, men stor nok Hvem i ditt nettverk har bursdag i nærmeste tiden?
Jeg er ikke sikker på hvor mange kvm det er, men stor nok Hvem i ditt nettverk har bursdag i nærmeste tiden?
Belissima Glad i forumet 8 Mar 2013 #69 Samboer er nestemann ut. 30 år gitt Har du kjøpt mammatøy enda?
Marianne*82 Flørter med forumet 8 Mar 2013 #70 Kjøpt noen ting, jeg hadde en del fra forrige graviditet. Hvis du skulle unnet deg noe ekstra i dag, hva ville det vært?
Kjøpt noen ting, jeg hadde en del fra forrige graviditet. Hvis du skulle unnet deg noe ekstra i dag, hva ville det vært?
Belissima Glad i forumet 8 Mar 2013 #71 Jeg vurderer å kjøpe lunsj ute i dag.. Hehe.. Ikke så kravstor i dag.. Har du vært på OUL enda?
Ane_Rikke Glad i forumet 8 Mar 2013 #72 Skal dit neste onsdag! Er så spent, selv om jeg ikke vil vite kjønn... Skal du gjøre noe hyggelig i helgen?
Skal dit neste onsdag! Er så spent, selv om jeg ikke vil vite kjønn... Skal du gjøre noe hyggelig i helgen?
MiO04 Glad i forumet 8 Mar 2013 #73 Har vært på oul for 2 dager siden. Veldig fin opplevelse med verdens beste jordmor Gleder du deg til påsken?
Har vært på oul for 2 dager siden. Veldig fin opplevelse med verdens beste jordmor Gleder du deg til påsken?
Belissima Glad i forumet 8 Mar 2013 #74 Vet ikke om jeg kan definere svigermor som å gjøre noe hyggelig Er det fint vær der du er nå?
BellaTullball mamma til to gullskatter 8 Mar 2013 #76 Her er det nydelig vær nå, strålende sol Men det er kaldt ute, minus 14,5 grader. Har du noen planer for i kveld? BV app
Her er det nydelig vær nå, strålende sol Men det er kaldt ute, minus 14,5 grader. Har du noen planer for i kveld? BV app
Belissima Glad i forumet 8 Mar 2013 #77 Planene for kvelden er å slappe av og planlegge neste oppussingsprosjekt. Hehe.. Setter sambo i sving Har du et godt forhold til svigers?
Planene for kvelden er å slappe av og planlegge neste oppussingsprosjekt. Hehe.. Setter sambo i sving Har du et godt forhold til svigers?
Snart_mor til3 August 2013 8 Mar 2013 #78 Heldigvis bor de et stykke unna så det er stas når vi først treffes Liker du shopping?
Belissima Glad i forumet 8 Mar 2013 #79 Gjorde før, men nå er det bare et nødvendig onde Har du noe på rullebladet?