Lek (inspirert)

Jeg har bachelor i sykepleie og videreutdanning i psykososialt arbeid med barn og unge :)

Gruer du deg til fødselen?

(Husk at det ikke er lov å svare ja/nei da)

Jeg gruer meg egentlig ikke! Bare gleder meg til å møte gutten :) <3 klarer heller ikke tenke så langt frem..
Jeg er førstegangs så har ikke peiling hva som venter meg :p
Gruer meg på planet hvor en ikke vêt hvordan det går, ellers tenker jeg ikke så mye på det :)

Hvis du fikk velge tre ting å ha med på en øde øy, hva ville du valgt?:)

Glede-gruer meg.. Håper dagene flyr avgårde .. 21 mars er det min tur til oul :)

Har du funnet navn til babyen?

Har ikke funnet navn enda, synes det er vanskelig å begynne å tenke før vi vet kjønn. Bestemte ikke navnet på gutten før han var født, og det ble ikke det vi trodde det skulle bli :)

Har du vært sammen med din kjære lenge?

Vært kjærester i snart et år, å er forlovet og har en liten knert på vei - ingen tid å miste!! hahah;)

Har du sagt noe du angrer på i det siste?

Jeg er så sjenert i virkeligheten at jeg tenker gjennom ting jeg sier 100 ganger før jeg sier det, så kommer ikke ut så mye å angre på.. Hehe..

Har du kjøpt noe til babyen i magen enda?

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe noe pent kjønnsnøytralt etter den tidlige ultralyden, men har lissom ikke funnet noe jeg har falt helt i smak...så leter fortsatt!!

Ser du på Hotel Cæsar?

Ikke hvis jeg ikke må, så er ikke noe jeg følger med på :-)

Kommer du til å stemme ved valget i høst?

Har vært greit skånet denne gangen. Litt bekkenplager, morgenkvalme og trøtthet, men det er overlevbart.

Har du spist middag enda i dag?

Jeg liker våren best. Forventningene :-) ahh. Sommeren blir man bare skuffet av alikevel :-p

Er du glad i å reise?

Jeg elsker å reise, men har ikke blitt så mye reising de siste årene.

Hvor mange barn ønsker du deg alt i alt?

Kunne sikkert vært større, spesielt gangen. Men vi har 3 soverom, så det er stort nok.. Men mye vil ha mer :-)

Er graviditeten offentlig enda?

Back
Topp