Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mor_sept10
ORIGINAL: Linda MK
jeg er utdannet skogsmaskin kjører (lassbærer og høgger)(og utdannet lærer, er det jeg jobber som i dag)
Er 180, har tatt stopp og vokse piller da jeg var 14 år etter at røntgen viste at jeg antagelig ville blitt nærmere 2 meter(bror og pappa er 1,98cm og 2m og 1 cm)
Snorker og prater helt vilt mye i søvne
Mangler nei i ordforråd mitt, noe som gjør at jeg mange ganger irriterer meg over meg selv. Men hater å si nei til folk.
Å er en manisk kaste person, dvs kaster alt jeg kommer over (gubben vil ikke kaste noe og etter noen år utviklet jeg denne manien ellers hadde vi ikke hatt noe plass i kjelleren mer)
like høy som meg du da [:)]
ORIGINAL: Pixiee
1. Er 50% norsk og 50% Kiwi (NZ) ...
2. Er utdanna økonom.
3. Har hatt snoop dogg sin klissete hånd på rævva mens han sa " anything for you baby"[:'(][:'(]
(spurte bare om bilde med han jeg) også har jeg møtt Nick karter utenfor fotballpubben ( på vei hjem)
4. Er grusomt fnisete og fjortis når jeg drikker og meg og venninna mi er som regel lesbisk på byn, jeg heter da Mercedes og hun Rakel. ( vi er ikke på sjekkeren , bare på byn for å ha det gøy, greit å ha med "dama" da hehe)
5. Har litt klaustroforbi [:(][:(][:(]
OG JEG LIKER OGSÅ DERE BV DAMER VELDIG GODT [:)]
ORIGINAL: Carrie86
-oppvokst på gård og var alltid i stallen før.
-liker fotball på tv og spilte før jeg ble gravid. heier på Brann!
-sugde på tommelen til jeg begynte på skolen. flaaut[8D]
-hater eddekopper og mus.
-Er ikke handy, derfor er jeg sammen med en handymæn [;)]
ORIGINAL: LinnOgMia
ORIGINAL: Pixiee
1. Er 50% norsk og 50% Kiwi (NZ) ...
2. Er utdanna økonom.
3. Har hatt snoop dogg sin klissete hånd på rævva mens han sa " anything for you baby"[:'(][:'(]
(spurte bare om bilde med han jeg) også har jeg møtt Nick karter utenfor fotballpubben ( på vei hjem)
4. Er grusomt fnisete og fjortis når jeg drikker og meg og venninna mi er som regel lesbisk på byn, jeg heter da Mercedes og hun Rakel. ( vi er ikke på sjekkeren , bare på byn for å ha det gøy, greit å ha med "dama" da hehe)
5. Har litt klaustroforbi [:(][:(][:(]
OG JEG LIKER OGSÅ DERE BV DAMER VELDIG GODT [:)]
kjenner meg sååååå igjen der, HAHAHAHAHAH [8D]
[/quote
hahahaha så bra jeg ikke er alene.. [:D][:D][:D]tror vi må ta en bytur snart også , alle mammane i bergen[;)][;)][;)]
ORIGINAL: tinuzz
* Da jeg var 4 år brente jeg og en kamerat ned huset vårt, og siden vi bodde i rekke hus brant like godt naboen sitt også[8|]
*Det har brent i 3 hus vi har bodd.[8|] (Jeg er ikke skyld i de andre[8D])
*Er husredd og mørkeredd
*Elsker å bruke penger (Skulle vært rik)
*Jeg følte det når farmoren min døde[&:]
outch...hørtes dyrt ut å brenne ned nabon sitt hus [8D]
ORIGINAL: vynne86
ORIGINAL: vynne86
*jeg har operert kneet, og tatt leddbånd på begge sidene og korsbåndet(derfor ikke håndballspiller lenger)
*spilt i korps i 9 år
*drevet med sang hele livet, og skrevet fler låter, deriblandt en kjent, men har sceneskrekk, så kun studiojobbing
*gikk på skøyter under OL åpning i Gjøvik olympiske fjellhall sammen med hockeylaget til Canada
*har samvittighet over gjennomsnittet, og klarer aldri si nei til noen, noe som er slitsomt
oohh,kan man få vete hvilken sang?[:)]
Desverre [&:] masse juridiske greier med rettigheter og slikt, ung og dum den gangen som gav meg lett på slike ting [:'(]