LEK:... fortell....

Linken

Elsker forumet
Ja da var det meg og mine påfunn igjen... Tralalalala, I`m bored!! [8D]

Fortell 5 ting om deg selv.. "ting ingen hadde trodd, spesielle ting, morsomme ting, fakta ting, kjendiser du har møtt osv.." om deg selv [:)]

woooohooo... Tell me, tell [:D]

jeg er utdannet skogsmaskin kjører (lassbærer og høgger)(og utdannet lærer, er det jeg jobber som i dag)
Er 180, har tatt stopp og vokse piller da jeg var 14 år etter at røntgen viste at jeg antagelig ville blitt nærmere 2 meter(bror og pappa er 1,98cm og 2m og 1 cm)
Snorker og prater helt vilt mye i søvne
Mangler nei i ordforråd mitt, noe som gjør at jeg mange ganger irriterer meg over meg selv. Men hater å si nei til folk.
Å er en manisk kaste person, dvs kaster alt jeg kommer over (gubben vil ikke kaste noe og etter noen år utviklet jeg denne manien ellers hadde vi ikke hatt noe plass i kjelleren mer)

Hahaha vittig[:D]

Jeg har MASSE arr på kroppen - guttejente ja [&:]
Jeg har operert øynene 7 ganger pga skjeling
Jeg er ei skikkelig hestejente og har drevet med Sprang og Feltritt
Jeg må alltid gå med venstre beinet først over en stokk/opp en trapp og jeg må også "avslutte" med venstre bein
Jeg er over sosial, utadvendt - noe som kan til tider missforstås [8|][8D]

ORIGINAL: Mor_sept10

ORIGINAL: Linda MK

jeg er utdannet skogsmaskin kjører (lassbærer og høgger)(og utdannet lærer, er det jeg jobber som i dag)
Er 180, har tatt stopp og vokse piller da jeg var 14 år etter at røntgen viste at jeg antagelig ville blitt nærmere 2 meter(bror og pappa er 1,98cm og 2m og 1 cm)
Snorker og prater helt vilt mye i søvne
Mangler nei i ordforråd mitt, noe som gjør at jeg mange ganger irriterer meg over meg selv. Men hater å si nei til folk.
Å er en manisk kaste person, dvs kaster alt jeg kommer over (gubben vil ikke kaste noe og etter noen år utviklet jeg denne manien ellers hadde vi ikke hatt noe plass i kjelleren mer)

like høy som meg du da [:)]

Å har derfor hatt tilnavnet flaggstanga, stakan, langbein, fjelltoppen..
men 1,80 er ok (Nå), men 2 meter hadde nok skapt litt mer problemer

- Jeg har som Kath også MASSE arr på kroppen, da særlig leggene.. uff!!!
- Operert øret mitt 4 ganger, uten å lykkes- døv på høyreøret.
- Holdt på å stryke med som 15 åring
- Ofte veldig skeptisk til andre mennesker og ting generelt, veldig selvkritisk, og kan faktisk virke sur... (litt ironisk ja! "Glapia") men er som regel bare utrygg og sjenert.

wiii... gøøøy..[:)]

Jeg opererte kneet mitt for minisk skade i alder av 13år (fotball skade)
Jeg har spilt fotball aktivt siden jeg var 5år, spiller ennå, Altså i 16år. (Pause-graviditeten)
før jeg ble gravid jobbet jeg som eneste JENTE i firmaet der jeg gikk i lære (Traff min kjære der).
Jeg har fått en klem av han ene duden i Prison Break. "Amaury Nolasco"
Jeg er LIVREDD edderkopper.. Stryker nok med hvis noen tuller seg med meg angående en spider!!

"Jeg liker dere BV damer veldig godt [:D] *knis*"

1. Er 50% norsk og 50% Kiwi (NZ) ...
2. Er utdanna økonom.
3. Har hatt snoop dogg sin klissete hånd på rævva mens han sa " anything for you baby"[:'(][:'(]
(spurte bare om bilde med han jeg) også har jeg møtt Nick karter utenfor fotballpubben ( på vei hjem)
4. Er grusomt fnisete og fjortis når jeg drikker og meg og venninna mi  er som regel lesbisk på byn, jeg heter da Mercedes og hun Rakel. ( vi er ikke på sjekkeren , bare på byn  for å ha det gøy, greit å ha med "dama" da hehe)
5. Har litt klaustroforbi [:(][:(][:(] 

OG JEG LIKER OGSÅ DERE BV DAMER VELDIG GODT [:)]

*Jeg har spilt i korsp i 10 år, spilte trombone, basstrombone, horn, og kornet.

* Jeg har støv på hjernen,blir nesten litt manisk, og klarer ikke å slappe av, før jeg har støvsuget, og tørket støv.

* Min drøm er å jobbe med narkomane,helst starte et avrusnings-senter.

* Jeg er er shoppefreak = MÅ kjøpe en eller annen type garn når jeg er på senteret, eller i byen.

* Er avhengig av vann, MÅ ha det.

* Er ikke neglene mine fin,er ikke jeg fin!! Bom, basta!

ORIGINAL: Pixiee

2. Er utdanna økonom.
3. Har hatt snoop dogg sin klissete hånd på rævva mens han sa " anything for you baby"[:'(][:'(]
(spurte bare om bilde med han jeg) også har jeg møtt Nick karter utenfor fotballpubben ( på vei hjem)
4. Er grusomt fnisete og fjortis når jeg drikker og meg og venninna mi  er som regel lesbisk på byn, jeg heter da Mercedes og hun Rakel. ( vi er ikke på sjekkeren , bare på byn  for å ha det gøy, greit å ha med "dama" da hehe)

kjenner meg sååååå igjen der, HAHAHAHAHAH [8D]

- Jeg har møtt mange kjendiser siden jeg jobbet på flyplassen fra jeg var 16-19 år (Feks Kurt Nilsen, Sondre Lerche, Fritjof Wilborn ++)
- Da jeg var 18 år syklet jeg og tre venninner til Roskilde-festivalen!
- Første gang jeg drakk alkohol var på denne turen.
- Jeg blir ofte oppfattet som overlegen fordi jeg alltid har slitt med at jeg er veldig sjenert. (Men nå bare later jeg som jeg ikke er sjenert, og det hjelper faktisk[:D])
- Jeg har i en alder av 22 aldri brekt et eneste bein i kroppen, eller skadet meg så jeg har måttet sydd. (Måtte jo sy litt etter fødsel, men det teller ikke[8D])

-oppvokst på gård og var alltid i stallen før.
-liker fotball på tv og spilte før jeg ble gravid. heier på Brann!
-sugde på tommelen til jeg begynte på skolen. flaaut[8D]
-hater eddekopper og mus.
-Er ikke handy, derfor er jeg sammen med en handymæn [;)]

ORIGINAL: Carrie86

-oppvokst på gård og var alltid i stallen før.
-liker fotball på tv og spilte før jeg ble gravid. heier på Brann!
-sugde på tommelen til jeg begynte på skolen. flaaut[8D]
-hater eddekopper og mus.
-Er ikke handy, derfor er jeg sammen med en handymæn [;)]

WOOHOOO!!! Heia BRANN!! [:)]

-jeg var med på åpningsermonioen vm i trondheim 97
- jeg har limet hode (så ikke all sagflisa kom ut) [8D]på ungdomsskolen fikk stige i hode.
- jeg har aldri brekt ett bein i kroppen
- jeg har vært hjemmeværende mamma i 8 år (kommer jo barn på rekke og rad)
- møtte min kjære oppå ett bord på en festival i 2006

- Jeg er utrolig glad i å lage mat og bake, og inviterer gjerne folk hjem til meg slik at jeg kan ha unskyldninger for å bake litt
- Har sunget i TenSing i flere år selv om jeg egentlig ikke har stemme til det..
- Min største skrekk er å være i en seilbåt og at en hval skal hoppe opp og lande på båten (ja..det har faktisk skjedd noen.., lite trolig det noen gang kommer til å skje meg da men..)
- Eier ikke ett strykebrett, noe jeg absolutt burde..
- Jobber som sykepleier med barn, og alltid elsket å ha med meg studenter i praksis. derfor har jeg veldig lyst til å videreutdanne meg slik at jeg kan jobbe som lærer på sykepleierhøyskolen etterhvert. Slippe turnus også! herrrlig

* hater edderkopper, begynner å gråte hvis de kommer helt uventa.[:o]
* syntes det er kjempe gøy å se på fotball på tv, spesielt engelsk fotball( var ikke interesert føre jeg møtte sambo)
* brakk armen i 7 klasse å måtte gå med gips heeeele sommeren
* elsker potet middag!
* blir sykt stressa av rot!

ORIGINAL: LinnOgMia

ORIGINAL: Pixiee

2. Er utdanna økonom.

kjenner meg sååååå igjen der, HAHAHAHAHAH [8D]
[/quote

hahahaha så  bra jeg ikke er alene.. [:D][:D][:D]tror vi må ta en bytur snart også , alle mammane i bergen[;)][;)][;)]

* Da jeg var 4 år brente jeg og en kamerat ned huset vårt, og siden vi bodde i rekke hus brant like godt naboen sitt også[8|]
*Det har brent i 3 hus vi har bodd.[8|] (Jeg er ikke skyld i de andre[8D])
*Er husredd og mørkeredd
*Elsker å bruke penger (Skulle vært rik)
*Jeg følte det når farmoren min døde[&:]

ORIGINAL: tinuzz

* Da jeg var 4 år brente jeg og en kamerat ned huset vårt, og siden vi bodde i rekke hus brant like godt naboen sitt også[8|]
*Det har brent i 3 hus vi har bodd.[8|] (Jeg er ikke skyld i de andre[8D])
*Er husredd og mørkeredd
*Elsker å bruke penger (Skulle vært rik)
*Jeg følte det når farmoren min døde[&:]

outch...hørtes dyrt ut å brenne ned nabon sitt hus [8D]

Tja, ikke vet jeg!! Alt gikk på forsikringen men jeg vet at når alt ble bygget opp igjen så flyttet vi for ble for dyrt eller noe:)

ORIGINAL: vynne86

ORIGINAL: vynne86

*jeg har operert kneet, og tatt leddbånd på begge sidene og korsbåndet(derfor ikke håndballspiller lenger)
*spilt i korps i 9 år
*drevet med sang hele livet, og skrevet fler låter, deriblandt en kjent, men har sceneskrekk, så kun studiojobbing
*gikk på skøyter under OL åpning i Gjøvik olympiske fjellhall sammen med hockeylaget til Canada
*har samvittighet over gjennomsnittet, og klarer aldri si nei til noen, noe som er slitsomt

oohh,kan man få vete hvilken sang?[:)]

Desverre [&:] masse juridiske greier med rettigheter og slikt, ung og dum den gangen som gav meg lett på slike ting [:'(]

Har vi hørt den før, er den kjent? Nå ble jeg skikkelig nysjerrig[:D]

* Er mørkeredd til tusen - hadde ikke gått i 5 minutter på en mørk skogsveg om jeg så hadde fått 100 000 for det. Helt ærlig.
* Har aldri tisset(eller nr.2 selvsagt) eller prompet så samboeren har hørt det - og kommer aldri til å gjøre det heller!
* Elsker elektriske dubbeditter. Kamera, data (mac selvsagt), mobiler (iphone selvsagt :P) osv. Er den som alle venninnene mine ringer til visst de lurer på noe eller ikke vet hvilen type de skal kjøpe.
* Har lakenskrekk, men er syvsover så det synger etter (og dette har heldigvis sønnen min arvet).
* Raper som en MANN.

Back
Topp