Leien på barnet

Var på ul for å sjekke om morkaken hadde flyttes på seg, da fikk vi se han lå i seteleie. Forhåpentligvis flytter han på seg til fødselen :)
Har god tid på å flytte seg enda.. Er vel rundt uke 36-37 de begynner å feste seg så da kan det være greit å ha babyen riktig vei ;p fram til det kan babyen surre rundt så mye den vil :)
 
Min veksler mellom seteleie og et slags skrått tverrleie.. Bekymrer meg ikke - har jo god tid til å snu seg riktig ;) Tror noe sånt som 80 % av de som ligger "feil" i uke 28 snur seg riktig :)
 
Nå har hun lagt seg ned.. :) hun har Vært i sete omtrent hele tiden, men forige uke var hun mye på tvers hehe... snodig følelse.. plutselig var halve babyen bak på ryggen min :p
 
Tror hun er litt overalt??! Klarer ikke å kjenne hva som er hva der inne, men sparker litt overalt synes jeg ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jenta våres har festet seg godt i bekkenet hun. Jeg er mer redd for at ting kan skje for tidlig jeg da :) er i uke 32 nå, så vil ha henne inne litt til :))


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal på ul fredag, da får jeg vel vite leien. Synes hun er overalt jeg. Men de siste dagene har jeg hatt mye nedpress, så føles som om hun er langt ned i bekkenet. Nervøs for at det skal skje noe tidlig jeg også. Uke 31 nå, og har mye kynnere, nedpress og noe som ligner på mensensmerter.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Skal på ul fredag, da får jeg vel vite leien. Synes hun er overalt jeg. Men de siste dagene har jeg hatt mye nedpress, så føles som om hun er langt ned i bekkenet. Nervøs for at det skal skje noe tidlig jeg også. Uke 31 nå, og har mye kynnere, nedpress og noe som ligner på mensensmerter.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
jeg har også kynnere, nedpress og "menssmerter" og her ligger babyen på tvers.. skal på ul neste uke for å se om morkaka har flytta på seg.. kan være greit at babyen holder seg inne litt til ;)
 
I dag satt hun på ultralyden, altså seteleie. Men hun flytter seg hele dagen lang, og jeg tror allerede hun har snudd seg. Jordmor sa at det er helt vanlig og bare bra med masse bevegelser og at de ikke bryr seg om hvordan hun ligger før i uke 34:)
 
Jeg var på 32-ukerskontroll hos fastlegen for et par dager siden, og da mente hun at han lå med hodet ned. Men det er så mye aktivitet der inne og selv om det er helt umulig å kjenne synes jeg ofte selv det virker som han ligger på tvers (magen er ganske bred, med kul ut på begge sider liksom :p), så her er det nok ingenting som er sikkert! Men det er vel ikke så mye å bry seg om før på 36-ukerskontrollen?
 
Jeg var på 32-ukerskontroll hos fastlegen for et par dager siden, og da mente hun at han lå med hodet ned. Men det er så mye aktivitet der inne og selv om det er helt umulig å kjenne synes jeg ofte selv det virker som han ligger på tvers (magen er ganske bred, med kul ut på begge sider liksom :p), så her er det nok ingenting som er sikkert! Men det er vel ikke så mye å bry seg om før på 36-ukerskontrollen?
Slik ligger hun ofte her og:) Morsomt å se på:p Forandrer posisjon flere ganger daglig her..
 
Min har ligget med hodet ned siden uke 30. Alle mine 5 har lagt seg med hodet ned tidlig. Han sparker jevnt og trutt oppover mot min høyre side.
 
Var på kontroll idag og hovudet låg ned, ryggen åå venstre side og beina mot høgre side. Spennande å få høyre! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Var hos kiropraktoren å hun sa baby lå hodt ned i bekkenet :) ikke festet enda men hadde lagt seg godt til rette :)


Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️
 
var på ul i dag og da hadde ho rompa ned og hodet oppi ribbena mine på venstre side.. Så da her det nok noen spark jeg har kjent på blæra i det siste :p men ho beveger seg hele tida :) (tror jeg har nevnt det samme i flere tråder nå) beklager om det er litt mye :p
 
Back
Topp