Leien på barnet

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Noen som vet hvordan babyen i magen ligger? Vet det er veldig tidlig, mn mi ligger med hodet opp, var på 3d ul i dag som btw var fantastisk å se :) sønnen min lå me hode nedover hele veien sist husker jeg.. Andre som har opplevd at barnet har snudd seg mot slutten? Tenker det må vel kjenne ut som et jordskjelv inni der når de snur seg, el hva? Hun lå faktisk på 10%+. For to uker siden 4,6%. Mn skal vel ta d hele me en klype salt de der vekst målingene... Mn alt innenfor 20 + og - er jo normalt da....
 
Her sitter han i sete.. Har gjort det omtrent hele tiden. Ikke veldig bekymret enda, men tenker på det innimellom.. Overlegen på sykehuset sa på tirsdag at han kan flytte på seg helt til fødselen.. Så så lenge han ikke er festet enda, er det håp :)
 
Jeg har ultralyd 1 gang i uken, da jeg er innlagt på sykehuset. Og her stuper hu kråke for å si det sånn. Hver gang så ligger hu på forskjell måte, opp og ned og sidelengs begge veier ;) lurer på når hun legger seg med hodet ned for å blder ;) uker 30 nå
 
Var hos jm i dag og her ligger hun med hodet ned. 30+4 i dag. Men hun sa at hun har fortsatt god plass og kan snu seg. De bryr seg ikke særlig om leien før i uke 35-37, sa hun. Hun virket litt overrasket da hun kjente på hvor langt med hodet var, for hun syntes det virket som hun hadde plassert seg veldig godt til rette med hodet nedi der, men var visst for tidlig å si. :p
 
Når eg va på ul i v26 låg ho me haue ned... Og det må ho gjerne fortsette med! ;)
 
Her har jenta mi hodet oppover og rumpa ned! Det kjennes egentlig ut som at hun står i magen min, for har mye spark i underlivet/blæra etc. Hodet var på høyre side helt øverst i forrige uke på ul. Skal ha ny ul om tre uker, så blir moro å se!

Førstemann lå i hodeleie og andremann var i seteleie hos meg! ☺
 
Tverrleie her! Har vært en stund...

Skal ta keisersnitt, så da spiller det ingen rolle egentlig. :)
 
Tror mini snur seg stadig vekk enda her. Er 27 uker i dag :)
 
Lå i hodeleie med hode langt nedi bekkenet. Var skikkelig ubehagelig, men nå flytter hu seg støtt og stadig. Aner ikke hvilken vei hun ligger akkurat nå :p
 
hode nei og godt nedi i bekkent men for min del så er det greit og "normalt" de to andre la seg også tidlig ned med hodet og blei værende der
 
Hode leie litt på skrå. Merke bevegelse på høyre hoftebein og spark opp under ribbena på venstre side. Ul igjen om 4 uker men regner med han blir liggende sånn. Er ikke gira på salto denne gutten. Mer boksing og sparking :)
 
For halvannen uke siden var hun i sete, på mandag riktig vei, men hun driver og turner inni der hele tiden så nå tror jeg hun er i tverr :p
 
Her snur han seg hele tiden enda. Er jo på mange kontroller, og de finner ham forskjellig hver gang, og jeg kjenner spark på ulike steder hver gang. Kjenner godt når han snur seg også. Det blir vel snart for trangt til å snu seg, spesielt fordi min har innredet to-roms leilighet - så det bli spennende å se hvordan han ender opp.
 
Veslemor ligger litt på kryss og tvers kjennes det ut til. I gårkveld tror jeg hun drev å stupte kråke inni der. Fikk meg noen harde spark!
Fortsatt igjen litt turneplass. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
her føles det ut som han ligger i tverrleie akkurat nå , for ikke mange dager siden lå han med hode ned for da kjente jeg beina hans opp mot ribbeina
 
Jeg kjenner at mi ligger i samme stilling, det gjorde hu på ul for snart tre uker siden også... Tenk hvis hun har funnet seg for godt til rette ak sånn? :( skal hun lixom plutselig finne på å snu seg? Hu ligger med hode oppe til høyre og bena over hodet.... Årh kjenner jeg er redd for at hun ikke skal legge seg ned :( tenker masse på det faktisk.., hadde hun turna rundt over alt hadde jeg slappt mer av...
 
tror mi turner rundt alle mulige retninger.. skal på ul om 2uker så får se hvordan ho ligger og om morkaka har flyttet seg, noe jeg er ganske sikker på :) så skal jeg til jm på tirsdag så ho klarer sikkert også å kjenne hvordan babyen ligger :) Hadde en stjernekikker forrige gang :)
 
min ligger på tvers nå.. litt morsomt for i går tenkte jeg det der må være hodet og så hadde rett :p
 
Fikk vite på kontroll i dag at han ligger med hode ned :) 29+5. Jeg trodde han lå mer på tvers, men da sparker han nok bare litt til siden :p klarer ikke å kjenne selv i det hele tatt!
 
Var på ul for å sjekke om morkaken hadde flyttes på seg, da fikk vi se han lå i seteleie. Forhåpentligvis flytter han på seg til fødselen :)
 
Back
Topp