Leie

Ble sjekket av to jordmødre mandag (var en som var på opplæring) på 34+0, begge var ganske sikre på hodeleie, så satser på at han holder seg slik! Bevegelsene kjennes fortsatt slik ut :)
 
Hodeleie, ikke festet. Uke 37+0:)
 
36+0, hodet ned og det er festet. Han har ligget med hodet ned i flere uker. I dag sjekket jordmor om det var festet. Vet ikke hvor lenge det har vært festet :p
 
Straks i uke 37, gutten vår ligger med hodet langt ned i bekkenet og snart klar til avreise !:) er ikke helt festet men har mistanker om at det er på god vei til å skje ganske snart :)
 
36+1, hun ligger med hodet ned, men var ikke festet på mandag i allfall :p
 
33+3 og hodet ned. Sånn har han lagt iallefall fra uke 28. Vet ikke om hodet er festet, men antar det nærmer seg siden han gjør stort sett ikke annet enn å bore seg nedover :D
 
Hodeleie, ikke festet ike 33+1.
 
Hodet godt ned og festet ved siste kontroll. Er 37 uker på vei i dag :) Førstemann lå høyt oppe og festa seg ikke før fødsel var i gang. Mindre press på lungene denne gangen, og puster fint. Med første føltes det utrolig trangt i magen føltes det. Mindre kynnere og ingen nedpress enda, mot masse sist. Gøy at det kan være så stor forskjell på svangerskapene
 
Hodet ned, og visstnok ganske langt nede på forrige kontroll (uke 32), så er spent på neste kontroll i uke 36:)
 
Hodeleie, har ligget slik i flere uker, Jordmor va sikker på at hun kommer til å bli liggende nå :) 34 uker og på ultralyden sa de at hun var 2400 gram og ikke hadde plass til å snu seg igjen :)
 
Hodet godt nedi bekkenet nå, sa jordmor på torsdag:) rompa stikker ofte "opp" i magen :) 36+1 i dag:)
 
Er 36+1 og tror han fremdeles ligger i setelei han jeg har i magen. Så blir spennende å høre i morgen, skal til jordmor da..
 
Lillemor lå i seteleie ved kontroll hos jm i uke 29. Nå er jeg 33+4 og hun har nok fortsatt ikke snudd seg med hodet ned... :( Krysser fingrene for at hun snur seg snart :) Fortsatt litt tid på oss :)
 
Var hos jordmor i dag og babyen ligger med hodet langt nedi bekkenet :D Superlettet! Er det som har vært problemet med de to første fødslene(laaange fødsler), så nå er jeg lettet. 34 uker i dag:)
 
Han skrev bare en h så regner med han mener at babyen ligger med hode ned .. er 35+1 :)
 
Back
Topp