Lei.....

Var helt håpløst.. men det føltes som om hormonene tok over hele meg :hilarious: Fullstendig irrasjonell og driiiiitsur. Gubben gav med streng beskjed om at han skulle han junior så jeg kunne sove ut i dag. Så jeg ligger i senga fremdeles :rolleyes:

Jepp, helt likt her :rolleyes:Gubben din er lurere enn min, her ble det ikke lagt noe tilbud på bordet om sånt :hilarious:
 
Ja, det er lov å være lei på slutten av graviditeten, og å klage litt :)

Jeg er lei av dårlige sovestillinger pga magen så jeg ser frem til å sove på magen igjen etter fødselen :) Ser frem til å ta på sko uten problemer og å gå i trapper uten å puste og pese :p
 
Jeg er så lei av å ikke kunne sitte og tisse uten å nesten kle av meg fordi jeg får vondt i magen. Eller at jeg snart må bytte ut favorittplassen min i sofaen fordi det er ubehagelig å komme seg ut av sofaen :arghh:
 
Forferdelig lei av at det ikke skal gå an å sitte ordentlig på en stol lenger. Enten så kjennes det ut som jeg "sitter på hodet" til lille, eller så strekker hun seg ut så det ikke er mulig å lene seg litt forover. Magen er dessuten så si at jeg må sitte bakoverlent eller med beina så langt fra hverandre at det er helt latterlig...! Gjør ikke annet enn å skifte stilling når jeg er på jobb. Ikke klarer jeg å stå å jobbe heller, for da sprenger det som fy i beina. 3 uker igjen på jobb - hadde håpet på å holde ut 100 % hele veien, men jeg kjenner at dørstokkmila inn til legen blir kortere og kortere for hver dag på jobben.

Takk for meg, det var dagens lille raptus:rolleyes:
 
Jeg er også drittlei! Er 33 +1 idag. Nr 1 kom 1 uke før og nr 2 kom 3 uker før. Jeg kan begynne å gråte av tanken på å gå over termin. Jeg er drittlei. Er tung og ubekvem. Grøss
 
Back
Topp