Lei.....

ChristiM

Betatt av forumet
Beklager, men her kommer en klagetråd!! :meh:

Jeg er så utrolig lei av å være gravid! Kan ikke vente til frøkna kommer!! Prøver å kose meg med å kjenne på spark og vaske søte, små klær, men greier ikke helt å trives med å være gravid... Var sliten og lei sist også, men denne gangen har jeg liksom vært klar for å få bebisen ut før jeg kom halvveis...

Har vært utrolig mye, og lenge kvalm, samt bekkenløsning fra h..... Forrige kom 2,5uker før termin, og kjenner på meg at om jeg må gå helt til termin, eller på overtid (!!!!) så tror jeg at jeg blir gal!! :arghh: :wacky: :arghh:

Flere som sliter med motivasjonen nå som det så smått nærmer seg slutten?
 
Beklager, men her kommer en klagetråd!! :meh:

Jeg er så utrolig lei av å være gravid! Kan ikke vente til frøkna kommer!! Prøver å kose meg med å kjenne på spark og vaske søte, små klær, men greier ikke helt å trives med å være gravid... Var sliten og lei sist også, men denne gangen har jeg liksom vært klar for å få bebisen ut før jeg kom halvveis...

Har vært utrolig mye, og lenge kvalm, samt bekkenløsning fra h..... Forrige kom 2,5uker før termin, og kjenner på meg at om jeg må gå helt til termin, eller på overtid (!!!!) så tror jeg at jeg blir gal!! :arghh: :wacky: :arghh:

Flere som sliter med motivasjonen nå som det så smått nærmer seg slutten?
Jeg og er skikkelig, skikkelig lei av å være gravid. Alt er tungt, vondt og slitsomt - ser utrolig fram til permisjonen begynner og jeg nærmest kan ligge på sofaen til vannet går.
Vil jo han skal holde seg der til termin, men sliter med å holde motivasjonen oppe med 6uker att til perm..
 
Jeg er også lei. Alt er slitsomt og vi har så mye å gjøre før frøkna kommer. I dag er en sånn dag hvor jeg bare har lyst til å sette meg ned å grine. Er på mange måter glad for at det er 2 mnd igjen pga alt som skal gjøres, men så er jeg også redd for at noe skal skje med henne i løpet av denne tiden. Vet ikke om det er normalt å kjenne på denne frykten. Men hun er så ønsket og etterlengtet! Hormonene løper løpsk for tida. :(:wtf:
 
Jeg er også lei. Alt er slitsomt og vi har så mye å gjøre før frøkna kommer. I dag er en sånn dag hvor jeg bare har lyst til å sette meg ned å grine. Er på mange måter glad for at det er 2 mnd igjen pga alt som skal gjøres, men så er jeg også redd for at noe skal skje med henne i løpet av denne tiden. Vet ikke om det er normalt å kjenne på denne frykten. Men hun er så ønsket og etterlengtet! Hormonene løper løpsk for tida. :(:wtf:

Tror ikke det er unormalt å kjenne på frykt. Har vært veldig mye bekymret selv. Har heldigvis roet seg litt nå, men tanken på at noe kan gå galt kommer innimellom. Tenker det er helt ok så lenge tankene ikke får «slå rot». Godt å ha noen å snakke med når det blir sånn.
Hormoner kan være slitsomme greier... :wacky:
 
Uff nei, du er ikke den eneste. Ganske lei selv, så mye ubehageligheter nå enn sist gang. Og har en jente på 3år fra før så ikke like lett og høre på hva kroppen vil bestandig :p Håper de siste mnd går fort og at vi slipper og gå på overtid! :)
 
Tror ikke det er unormalt å kjenne på frykt. Har vært veldig mye bekymret selv. Har heldigvis roet seg litt nå, men tanken på at noe kan gå galt kommer innimellom. Tenker det er helt ok så lenge tankene ikke får «slå rot». Godt å ha noen å snakke med når det blir sånn.
Hormoner kan være slitsomme greier... :wacky:

Ja, disse hormonene er veldig slitsomme. Var ikke sånn i starten av graviditeten. Føler det bare blir verre og verre. :wacky: Men det går seg vel til :)
 
Seriøst helt innafor å klage altså! Man skal jo liksom være så glad og lykkelig når man er gravid. Men søren heller. Det kan være noe dritt innimellom ;)
 
Lei er bare fornavnet :D har heldigvis fått time for igangsetting så jeg ikke går noe særlig over termin pga tøft svangerskap :)
 
Lei av å være så fysisk begrenset som jeg er nå.. har termin i midten av november men har liksom blitt så tungt allerede i uke 29! Kynnere og vondt bekken og ja. Føler meg 90 år gammel, og at jeg ikke får gjort noen ting. Gruer meg litt til de 10 siste ukene med alt det innebærer..
 
Lei av å være så fysisk begrenset som jeg er nå.. har termin i midten av november men har liksom blitt så tungt allerede i uke 29! Kynnere og vondt bekken og ja. Føler meg 90 år gammel, og at jeg ikke får gjort noen ting. Gruer meg litt til de 10 siste ukene med alt det innebærer..
Håper det ikke blir så altfor mye tyngre for deg de siste ukene da :smiley-angelic001 ❤️
 
Jeg er møkklei! Så slitsomt å ikke kunne bøye seg... ikke kunne gå tur i skogen... ikke ha overskudd til noenting.. Gleder meg så himmela til å ikke føle meg så tung og klumpete lenger!
 
Skulle virkelig ønske jeg ikke var lei allerede 8 uker før termin. Men nå har jeg hatt kynnere mer eller mindre konstant den siste uka og er så sliten:dead:
 
I kveld hadde jeg et lite sammenbrudd fordi jeg er så sliten og lei... bare grein.. var så sliten og følte meg så ukomfortabel at jeg bare måtte få det ut... alt var galt. Så nå ordner gubben mat til meg og etterpå er det rett i seng på denne dama :rolleyes:
 
I kveld hadde jeg et lite sammenbrudd fordi jeg er så sliten og lei... bare grein.. var så sliten og følte meg så ukomfortabel at jeg bare måtte få det ut... alt var galt. Så nå ordner gubben mat til meg og etterpå er det rett i seng på denne dama :rolleyes:

Da er det på tide å trappe ned, ja! Ingen er tjent med å stupe helt utslitt inn i permisjon, plutselig kommer babyen noen uker før og, det vet man jo aldri!!
 
I kveld hadde jeg et lite sammenbrudd fordi jeg er så sliten og lei... bare grein.. var så sliten og følte meg så ukomfortabel at jeg bare måtte få det ut... alt var galt. Så nå ordner gubben mat til meg og etterpå er det rett i seng på denne dama :rolleyes:

Det der var som å lese om meg for to dager siden. Følte meg skikkelig hormonella:hilarious:
 
Det der var som å lese om meg for to dager siden. Følte meg skikkelig hormonella:hilarious:

Var helt håpløst.. men det føltes som om hormonene tok over hele meg :hilarious: Fullstendig irrasjonell og driiiiitsur. Gubben gav med streng beskjed om at han skulle han junior så jeg kunne sove ut i dag. Så jeg ligger i senga fremdeles :rolleyes:
 
Back
Topp