Vi får vel bare holde ut, for før eller siden så MÅ det jo skje. Men herregud, så tungt det er akkurat nå!Signerer denne. Er dritta lei orker ikke mer. Føles som en evighet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får vel bare holde ut, for før eller siden så MÅ det jo skje. Men herregud, så tungt det er akkurat nå!Signerer denne. Er dritta lei orker ikke mer. Føles som en evighet
Vi får vel bare holde ut, for før eller siden så MÅ det jo skje. Men herregud, så tungt det er akkurat nå!
Sikkert verdt å prøve? Jeg synes akupunktur generelt er beroligende iallefall etter at alle nålene er satt hehe39 + 1 her .... Vil virkelig ikke bli satt i gang en gang til på overtid ..... Lurer på om jeg skulle forsøkt modningsakupunktur ... Aldri prøvd før ....
Hvor langt er du på vei? Jeg føler jeg prøver alt også, går og går (så mye kroppen tillater det). Ingenting som funker, og da tenker jeg at jeg må jo være langt unna fødsel, for da er tydeligvis ikke ting modent enda...Lei her og!!! I dag er dagen mellomste ble født, i mårra er dagen elste ble født- ingen tegn til fødsel enda her
Uke 39 i morgen (38+6) så nå ser det ut til at dette er den lengste graviditeten minHvor langt er du på vei? Jeg føler jeg prøver alt også, går og går (så mye kroppen tillater det). Ingenting som funker, og da tenker jeg at jeg må jo være langt unna fødsel, for da er tydeligvis ikke ting modent enda...
Det hørtes fryktelig slitsomt ut! Jeg synes jeg farta nok selv, men en svipptur innom senteret her. Bekkenet var helt ferdig og jeg klarte så vidt å røre på meg etterpå det beste er nok å slappe av ja! Kanskje ta seg et varmt bad hvis man har et badekar også jeg er så varm fra før så klarer nok ikke et varmt bad i tilleggUke 39 i morgen (38+6) så nå ser det ut til at dette er den lengste graviditeten min
Har tenkt på det med å gå og være aktiv... Men så sa JM at det er størst sannsynlighet for å gå i fødsel når kroppen er avslappet- "den vil jo ikke gå i fødsel med en som er stresset eller sliten" -sa ho. I går var jeg på farten hele dagen og i dag var det baking av 8 brød, hjemmelaget fiskegreteng og vask av tre maskiner med klær, lekse med ungene ++ så i morgen skal jeg gjøre noe jeg ikke har gjort tidligere: ligge på sofa og lese- HELE dagen mens ungene er på skolen <3 Optimist å håpe på fødsel da haha
Lykke til
Høres ut som en god ide å hvile. Den dagen jeg fødte la jeg meg etter å ha levert i bhg. Sov til ett. Lå en god del på sofaen med dataen. Hadde sex rett før henting i bhg siden mannen hadde fri. Handla inn litt ekstra melk og brød. Lagde middag. Midt i middagen skjønte jeg at fødselen var på vei til å starte. 4,5 timer etter var hun ute.Uke 39 i morgen (38+6) så nå ser det ut til at dette er den lengste graviditeten min
Har tenkt på det med å gå og være aktiv... Men så sa JM at det er størst sannsynlighet for å gå i fødsel når kroppen er avslappet- "den vil jo ikke gå i fødsel med en som er stresset eller sliten" -sa ho. I går var jeg på farten hele dagen og i dag var det baking av 8 brød, hjemmelaget fiskegreteng og vask av tre maskiner med klær, lekse med ungene ++ så i morgen skal jeg gjøre noe jeg ikke har gjort tidligere: ligge på sofa og lese- HELE dagen mens ungene er på skolen <3 Optimist å håpe på fødsel da haha
Lykke til
Tihi- kanskje jeg skal be mannen om å komme hjem i lunsjen i mårra... Til en avslappet og klar frueHøres ut som en god ide å hvile. Den dagen jeg fødte la jeg meg etter å ha levert i bhg. Sov til ett. Lå en god del på sofaen med dataen. Hadde sex rett før henting i bhg siden mannen hadde fri. Handla inn litt ekstra melk og brød. Lagde middag. Midt i middagen skjønte jeg at fødselen var på vei til å starte. 4,5 timer etter var hun ute.
Lykke til med fødselen din!