Lei!!!!

mammamoren

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Akk... Er så lei... Er enda 12 dager til termin, men jeg blir helt depressiv av denne ventingen. :( Vil bare ha det overstått! Min første kom 14 dager før og nr to kom 3 dager før. Håper inderlig han her heller ikke har tenkt til å la meg gå over tiden. Det er tungt og vondt, søvnen er elendig. Helg nå med to aktive unger ser jeg på som en stor utfordring. Sukk! Håper på fødsel i helgen så barnevakter må steppe inn. ;) Andre som har det likt/ulikt? Dagene går med til minst mulig her... Stå opp, er opp senger, dusje, kle seg, spise, innta sofaen.... Kanskje handle, lage til middag, litt klesvask. Kun det mest nødvendige... :/

Jepp det er som å lese om seg selv!:p Har lite energi til våre to jeg også å dårlig samvittighet:/ Men sambo er topp da<3
Masse lykke til!

Ser vi er flere som venter nr tre og har opplevd å få før terminen de to andre :) Krysser fingrene for at vi ikke bærer på noen "3.som er en liten luring"

Masse lykke til! Håper på fødsel for oss alle iløpet av få dager (her er 10 dager før på tirsdag- som jeg fødte sist)

Hehe, kjenner til den leie følelsen. Er sjukt lei :p har sovet ok siste ukene, men nå sovner jeg ikke før i 3 tiden og vokner hver time nesten. Travelt. Pluss jeg har konstant kynnere, blir nesten litt bekymret over at lille jenta skal bli klemt, så mye som det strammer. Skal bare en minimal bevegelse til før magen er knall hard, ubehagelig uansett hva jeg gjør. Så ganske lei nå ja :p

Har ikke ord på hvor lei jeg er, eller hvor tungt jeg synes det er nå :( nå har ikke vi noen unger fra før av, så jeg får jo slappet av når det passer meg, men føler ikke det hjelper da jeg ikke klarer å sove uansett. Våkner hver time, går på do 5-6 ganger per natt og har mye nedpress som stikker noe helt utrolig. LEI! Håper det skjer noe snart :) 39+3 i dag, og har ikke noe tegn på at noe kommer til å skje i nærmeste fremtid :(

På en måte godt å se at vi er flere i samme båt! :) he he... Håper ikke ventetiden blir særlig mye lengre for noen av oss. Her er det mensmurringer i kveld. Det gir et lite håp. ;)

Signerer denne. Er to dager på overtid nå. Men ingenting. Første kom 2 dager over nummer 2 5 dager over og nå er jeg bare drittlei

Me 2 !!!! Kjempe lei !!! Går inn i uke 39 på mandag! Vært lei siden starten av dette svangerskapet Venter nummer 3 og nummer 2 kom ut med tvang (igangsettelse) på dag 13 etter termin !!!! Krise!!!! Orker ikke tanken engang Vil ha lillegutt nååååååååå!!!!!!!!!

Kroppen er tung, pusten tung, kondisen - hva er det? Bekkenet ... Håpløst .... Vil ha frisk bebis og kroppen tilbake

Dagens sukk :):)

Uansett nærmer vi oss for hvert minutt! Hang in there jenter! :) Phu...
Er ikke så sikker jeg :P har gitt opp at det kan skje noe snart er 2 uker til termin da men :P

Her er det 17 dager til termin, og jeg er absolutt lei. Prøver likevel å nyte litt siden dette sannsynligvis er siste. :) Men det er vanskelig. ;)

Hold ut lilleblomst. Det blir din tid når babyen er klar. Tenk på det at dersom den kommer før termin vil permisjonsdagene blir avkortet med tilsvarende dager. Så da kan du heller nyte h*n lengre etterpå. :)

Nå føler jeg at jeg kommer til å gå sånn her for alltid, vet jo at det ikke stemmer :p men jeg tror ikke jeg har noen tegn til fødsel, og alt er tungt! 40 i dag, og krysser fingrene hver dag.

Back
Topp