Lei, lei, lei

junibebi89

Gift med forumet
Har sovet kjempe godt i natt, men våkner opp til... at jeg føler meg som en svær hval med hundre tonn , stranda i senga... jeg har ikke følt meg uthvilt når jeg våkner siden jeg kan huske nå i svangerskapet. Blæææ.

Også småverker det litt overalt i tillegg, og det føles ut som om jeg rører på meg så bare låser og klikker det seg helt..

Kunne ønske jeg var 37 uker og hadde bebien i armene:(.

Flere? :(

Må nok si meg veldig enig med deg, dette har vært et langt og slitsomt svangerskap. .. masse vondter og bekymringer :-/ vil gjerne ha baby i armene og få kroppen for meg selv ;-)

Jeg har det egentlig stort sett greit. Litt kjipt å våkne av at jeg har kastet opp eller av at armene har dovnet bort, men føler meg ikke tung enda.

Skjønner godt at du bli ordentlig lei når du ikke har følt deg uthvilt på månedsvis. Det må være utrolig slitsomt, og får man ikke nok søvn, så påvirker jo det både hodet og kroppen. Sender deg en klem, snart kommer babyen <3

Åh dere er så gode <3. Sender alle en kjempe klem tilbake:). Satt på litt musikk her på anlegget da jeg er alene hjemme og synger til, gud det var godt.. og hvorfor byner jeg å gråte av refrenget på den svenske sangen: hon har et sett som får alle menn ? :p sikkert av leihet.. savner å ha det gøy ass. Klarer jo ikke danse engang så måtte danse med henda og knipsing blæh, er det ikke sånn menn danser? En annen ting å se frem til! Skal søren shake assen så rimelig bra når jeg kan !!!!!!

Jeg har det egentlig stort sett greit. Litt kjipt å våkne av at jeg har kastet opp eller av at armene har dovnet bort, men føler meg ikke tung enda.

Skjønner godt at du bli ordentlig lei når du ikke har følt deg uthvilt på månedsvis. Det må være utrolig slitsomt, og får man ikke nok søvn, så påvirker jo det både hodet og kroppen. Sender deg en klem, snart kommer babyen <3

Ja nå får det søren meg være bra snart!

Helt enig! Er så deilig å sovne med den svære gravidputa mi men jeg drukner jo i den når jeg våkner om morgenen og skal reise meg!

Helt enig! Er så deilig å sovne med den svære gravidputa mi men jeg drukner jo i den når jeg våkner om morgenen og skal reise meg!

Er bare dritt hele greiene :p. Jeg kunne lagt meg i koma eller noe til babyen er ute nå ass......

Ja, jeg begynner å merke det veldig godt nå jeg også. Har så vondt i bekkenet, så alle bevegelser er vonde. Våkner flere ganger om natta pga bekken og himla halsbrann døgnet rundt! Har heldigvis fått resept av legen og hentet tabletter for halsbrannen :) Så i natt merket jeg ikke noe til den i hvertfall :) Men det begynner å bli temmelig tungt nå. Hadde himla mye vann i kroppen i går i tillegg så jeg fikk ikke av meg ringene og føttene var jo gigantiske :( Blæææ!

Ja, jeg begynner å merke det veldig godt nå jeg også. Har så vondt i bekkenet, så alle bevegelser er vonde. Våkner flere ganger om natta pga bekken og himla halsbrann døgnet rundt! Har heldigvis fått resept av legen og hentet tabletter for halsbrannen :) Så i natt merket jeg ikke noe til den i hvertfall :) Men det begynner å bli temmelig tungt nå. Hadde himla mye vann i kroppen i går i tillegg så jeg fikk ikke av meg ringene og føttene var jo gigantiske :( Blæææ!

Godt å høre andre er like dritt lei som meg... <3. Godt du har fått noe sterkere fra legen til halsbrannen. Åh nei så plagsomt å ikke få dem av.. :(. Jeg angrer grassalt på at jeg ikke tok kiropraktor time på fredag... nå må jeg bare vente til mandag:( og da har jeg jobb og:( har så innmari vondt i hele ryggen

Godt å høre andre er like dritt lei som meg... <3. Godt du har fått noe sterkere fra legen til halsbrannen. Åh nei så plagsomt å ikke få dem av.. :(. Jeg angrer grassalt på at jeg ikke tok kiropraktor time på fredag... nå må jeg bare vente til mandag:( og da har jeg jobb og:( har så innmari vondt i hele ryggen

Offda..det er kjipt! Man blir jo så handikappa også når man har vondt i bekken/rygg..

Må nåkk sei meg helt enige ! En ganske lei av å ha måtte stå opp om
Natto for å gå på do , verke i symfysen , bekkenløysning og våkne opp legg kramper :( skulle så inderli ønske eg var ferdig å gå gravid nå

Må nåkk sei meg helt enige ! En ganske lei av å ha måtte stå opp om
Natto for å gå på do , verke i symfysen , bekkenløysning og våkne opp legg kramper :( skulle så inderli ønske eg var ferdig å gå gravid nå

<3 <3. Samme.. har de samme plagene som deg og er super lei. Jeg ser frem til akutt kiropraktor time i dag kl 11, håper de kan få fjerna alle vondter i bekken, ryggen, skuldre og nakke. Det her orker jeg ikke :(. Har du prøvd å få noe hjelp? <3

Anbefaler kiropraktor på det varmeste, masse vondter er borte og føler meg mer bevegelig igjen!!! <3

Back
Topp