Lei, lei, lei

<3 <3. Samme.. har de samme plagene som deg og er super lei. Jeg ser frem til akutt kiropraktor time i dag kl 11, håper de kan få fjerna alle vondter i bekken, ryggen, skuldre og nakke. Det her orker jeg ikke :(. Har du prøvd å få noe hjelp? <3
Huff nei det er helt grusomt :( skal gå tur med hunden men kan ikke gå langt på asfalten før ryggen tar live av meg :( Nel har ikke noe tro på at dei klare å ordne det no å redd det skal bli værre :/ hvordan var der hos kiropraktoren ? Hva gjore han/hu?

Huff nei det er helt grusomt :( skal gå tur med hunden men kan ikke gå langt på asfalten før ryggen tar live av meg :( Nel har ikke noe tro på at dei klare å ordne det no å redd det skal bli værre :/ hvordan var der hos kiropraktoren ? Hva gjore han/hu?

Vet du hva, du mååå dra til kiropraktor!! Jeg føler meg såå mye bedre! Det var vondt og litt ekkelt å bli knekket, men han fant diagnoser og fy søren og den ene behandlingen hjalp meg så mye! Plutselig kunne jeg sove uten smerter, og ha mye mindre smerter! :). Og ikke føle at kroppen er så låst! Vet det koster, men er så verdt det <3

Back
Topp