Lei? JA Utålmodig ? JA

Hva er brudd i symfysen? :)

Hehe, ser tlf min har gjort om til føler...Føles ut som brudd skulle det stå. :p

Symfysen er skambeinet. Når jeg beveger meg, snur meg osv, er det ganske så vondt i skambeinet. :(
(Bekkenløsning i skambeinet)

Hehe, ser tlf min har gjort om til føler...Føles ut som brudd skulle det stå. :p

Symfysen er skambeinet. Når jeg beveger meg, snur meg osv, er det ganske så vondt i skambeinet. :(
(Bekkenløsning i skambeinet)
Ah da skjønner jeg. Høres unektelig vondt ut ja:inpain:

Ååååå er såååå lei av å gå gravid no :( hverdagen er jo i seg selv et årk.vore sykemeldt i en mnd å spyr av å gå heime å gjer det samme! Savner sånn å jobbe :) så har eg den hersens bekkenløsningen og symfyseløsning at eg går som ei bestemor. Kommer meg så vidt på fram . Det er vondt nå eg sitte , står, går og skal legge meg og i tilegg har eg fått vatn i beina og hendene som verker . Fy søren så mektige lei eg er av å ha vondt å gå rundt så ei hvalross der alle seie : ikke lenge igjen nå vel ? Må vel komme snart no ? Huff ennda 16 dager igjen . Skulle ønske eg kunne sove meg fram til den dagen

Har jo helseutdanning så kan jo sikkert fikse det sjæl bare?? Erru med?? :p. Må bare få kjøpt inn litt utstyr!

Har det jeg også, så da er det vell bare utstyret som mangler haha uff :) prøvd alle mulig trygge kjerringråd men har ikke funket her værtfall.. Jeg frykter virkelig at det blir en god del dager på overtid gitt..

Har det jeg også, så da er det vell bare utstyret som mangler haha uff :) prøvd alle mulig trygge kjerringråd men har ikke funket her værtfall.. Jeg frykter virkelig at det blir en god del dager på overtid gitt..

Men du da ber vi mennene våres om å gå å hente utstyr så tar vi knekken på den forbanna ventetida i morgen! Vi kan Skype og gjøre det sammen i morgen????

Teller litt dager,timer og minutter fram til KS nå ja..
Er ikke utålmodig sånn sett, men er litt som å glede seg til en ferie!
:)

Men du da ber vi mennene våres om å gå å hente utstyr så tar vi knekken på den forbanna ventetida i morgen! Vi kan Skype og gjøre det sammen i morgen????

Tror nokk det er den eneste løsningen snart, fortsatt ikke noe baby her værtfall, føles ut som jeg er i ferd med å gå på veggen, så lei som jeg er..

Trodde ikke jeg skulle bli lei, ettersom jeg har å har hatt et veldig fint svangerskap men de siste dagene har jeg begynt å kjede meg kraftig.. Vil være ute å gå turer, å være meg selv igjen.. Mens typen er kjempe tålmodig og sier hele tiden, den kommer når den er klar! :) jaja, får håpe den er klart snart da.. Termin 20..:)

Back
Topp