Lei? JA Utålmodig ? JA

Mammatilnoah

Flørter med forumet
Flere som begynner å bli veldig lei eller utålmodige? For det er jeg! Vær gang jeg møter kjente på butikken får jeg høre skal ikke du ha fødet snart eller kan da ikke være lenge til nå, jeg vet de ikke mener det vondt men jeg er allerede utrolig utålmodig å det hjelper lite haha.. alle mine tegn som jeg hadde på at fødselen er like rundt hjørnet er borte, er faktisk bedre form nå enn jeg har vært sammenlagt i hele dette svangerskapet.. det er godt, men vil så gjerne møte lillegutt snart, er 2 dager til termin men er vell en stor sannsynlighet at han blir litt lengre i magen, trives litt for godt tror jeg hehe.. ber og håper han kommer iallefall iløpe av uken!! Men ellers vil jeg bare skryte av dette forumet, jeg er førstegangs og vet ikke mye om noe egentlig men her inne har jeg fått så mye hjelp, informasjon og støtte, dere er fantastiske! :)

Skjønner godt du er lei og utålmodig nå altså! Jeg var også sykt utålmodig.. Veit at det er fryktelig enkelt å si det, men prøv å slapp av mest mulig. Plutselig bestemme lille at han vil møte verden. Jeg hadde ingen tegn på nær fødsel den dagen lillemann ville komme ut. Plutselig skjer det noe så hvil og samle krefter før den tid!:)

Forstår deg godt. Jeg har 25 dager igjen til termin og er veldig lei. Har lyst til å få kontakt med føttene mine igjen, til å komme meg opp av sofaen uten hjelp og å kunne bøye meg ned å plukke opp ting. Utålmodig etter å møte lille er jeg også. Tiden går sakte

Veldig lei og veldig utålmodig! Føler med deg! Har 16 dager igjen til termin... Hadde nok ikke vært så lei om jeg ikke var sykemeldt 1 mnd før permisjon... Nå er jeg bare drittlei av å gå hjemme å ikke ha overskudd til noe... Prøver å få dagene til å gå med kaffebesøk o.l men noen dager orker en bare ikke... Også begrenset hvem som gidder har jeg merket.. En del har bare slutta å ta kontakt... Skulle tro jeg var smittsom :o

Jepp, føler med deg! Kjenner jeg begynner å bli utålmodig og lei jeg også. er 39+3 i dag. Eneste grunnen til at jeg ønsker hun skal vente med å komme ut til helgen, er fordi jeg holder på med en hjemmeeksamen. :) Har komt et veldig godt stykke på vei, så det er ikke lenge til jeg kan levere den, men hadde vært supert å fått levert den før hun melder sin ankomst :p Kjenner at hormonene er i hytt og pine for tiden. I går hadde vi 2,5åringen hjemme syk og sliten av varmen + en syk mann som enda er syk. Kan tære litt på tålmodigheten å høre på syt samtidig som jeg er høygravid og sliten selv :p Men det gikk nå greit. J er i barnehagen i dag og mannen slakker i godstolen mens jeg sitter på kjøkkenet og jobber med eksamen :)

Skjønner godt du er lei og utålmodig nå altså! Jeg var også sykt utålmodig.. Veit at det er fryktelig enkelt å si det, men prøv å slapp av mest mulig. Plutselig bestemme lille at han vil møte verden. Jeg hadde ingen tegn på nær fødsel den dagen lillemann ville komme ut. Plutselig skjer det noe så hvil og samle krefter før den tid!:)
Signerer!

Jeg og er lei. Men når jeg kjente tegn på at det var noe på gang for to kvelder siden, så kjente jeg at jeg ble kjempenervøs... Så jeg er vel ikke helt klar enda. Prøver å slappe av og nyte siste dagene aleine hjemme på dagtid. Slik jeg husker det er det travelt med en liten i hus :)

Kjempelei jeg og! Og kjempelei alle som maser om når fødsel skal skje og om det ikke er på tide snart. Akkurat som jeg tvinger han til å være der inne ;)

Jeg og er lei. Men når jeg kjente tegn på at det var noe på gang for to kvelder siden, så kjente jeg at jeg ble kjempenervøs... Så jeg er vel ikke helt klar enda. Prøver å slappe av og nyte siste dagene aleine hjemme på dagtid. Slik jeg husker det er det travelt med en liten i hus :)

Jeg kjente også tegn for noen dager siden, og ble kjempenervøs, akkurat som deg! Så er vel ikke helt klar enda jeg heller :p

24 dager igjen til termin her, og jeg og mannen har begynt å vedde om hun kommer denne uka eller neste, for å få tida til å gå litt fortere :p Er også førstegangs og vil bare se lille jenta vår nååå! Har modningstegn hele tida nå så jeg blir jo litt nervevrak her av å gå og vente! :p men de kommer jo når de kommer. :)

24 dager igjen til termin her, og jeg og mannen har begynt å vedde om hun kommer denne uka eller neste, for å få tida til å gå litt fortere :p Er også førstegangs og vil bare se lille jenta vår nååå! Har modningstegn hele tida nå så jeg blir jo litt nervevrak her av å gå og vente! :p men de kommer jo når de kommer. :)
16 dager igjen her, masse modningstegn her også, så blir helt tullete :p mye vedding om når bebis kommer, men føler det aldri kommer til å skje :p

10 dager igjen. Dagene går greit, slapper av litt i sola og leser. Orker ikke gå så mye, føler at jeg har brudd i symfysen. Kjenner jeg er mer spent på hvordan fødselen vil starte, og når. Har bursdag selv 9 juni, og håper han ikke kommer den dagen. :p

Flere som begynner å bli veldig lei eller utålmodige? For det er jeg! Vær gang jeg møter kjente på butikken får jeg høre skal ikke du ha fødet snart eller kan da ikke være lenge til nå, jeg vet de ikke mener det vondt men jeg er allerede utrolig utålmodig å det hjelper lite haha.. alle mine tegn som jeg hadde på at fødselen er like rundt hjørnet er borte, er faktisk bedre form nå enn jeg har vært sammenlagt i hele dette svangerskapet.. det er godt, men vil så gjerne møte lillegutt snart, er 2 dager til termin men er vell en stor sannsynlighet at han blir litt lengre i magen, trives litt for godt tror jeg hehe.. ber og håper han kommer iallefall iløpe av uken!! Men ellers vil jeg bare skryte av dette forumet, jeg er førstegangs og vet ikke mye om noe egentlig men her inne har jeg fått så mye hjelp, informasjon og støtte, dere er fantastiske! :)

Kjenner meg veldig godt igjen! Men er 9 dager til termin her! Forrige kom 6 dager før så forventer liksom det nå også. Så ja, krysser fingrene for i løpet av uka :)

Dritt lei. Er på 2 dagen med fantastisk migrene igjen og har jo vært sykemeldt hele svangerskapet. Tar snart keisersnitt på meg selv

Ah, det er høres helt forferdelig ut.. Sa akkurat det samme til samboeren min nettopp, om han ikke kom ut i kveld/natt så tar jeg ham ut selv, uff.. får håpe de vil komme ut snart!

Ah, det er høres helt forferdelig ut.. Sa akkurat det samme til samboeren min nettopp, om han ikke kom ut i kveld/natt så tar jeg ham ut selv, uff.. får håpe de vil komme ut snart!

Godt å høre vi er flere ivrige på å bli ferdig, herregud:p. Nå sitter jeg oppe med rastløse bein.. blir spennende å se om det blir noe søvn i natt ja..

10 dager igjen. Dagene går greit, slapper av litt i sola og leser. Orker ikke gå så mye, føler at jeg har brudd i symfysen. Kjenner jeg er mer spent på hvordan fødselen vil starte, og når. Har bursdag selv 9 juni, og håper han ikke kommer den dagen. :p
Hva er brudd i symfysen? :)

Back
Topp