Lei av samboer

Kan kanskje ha noe å gjøre med at han ikke viser noen interesse for svangerskapet. Han syns jeg snakker for mye om det, og jeg syns han snakker for lite om det.
Tror det er vanskelig for menn av og til å forholde seg til graviditet. Mye hormoner, kjenner ikke endringene. Prøv å forklar hvorfor det er viktig for deg. Og prøv å tenk om han blir mer engasjert etterpå. Jeg vett min mann vil våkne mer til etterpå enn nå, forstår det godt;) lykke til;)

Kjenn også på om hormoner spiller deg et puss, hus mye er i endring nå og ikke ta dramatiske valg nå;)

Her er det så omvent:( han jobber i Nordsjøen da så han er 4 uker hjemme å 2 uker borte.. savner han så uendelig når han er borte å hylgriner dagen han reiser ut..
Er nok veldig positivt for forholdet å få mulighet til å savne hverandre...
Får ikke nok av han eg♡♡

Her er det så omvent:( han jobber i Nordsjøen da så han er 4 uker hjemme å 2 uker borte.. savner han så uendelig når han er borte å hylgriner dagen han reiser ut..
Er nok veldig positivt for forholdet å få mulighet til å savne hverandre...
Får ikke nok av han eg♡♡

Jeg er også alltid deppa den dagen min kjære reiser på jobb igjen, men går jo som regel bra;)

Kjenner på det er godt å savne hverandre av og til da;)

Noen ganger kan jeg være det, men da er jeg veldig hormonell. De fleste gangene er jeg egentlig utrolig glad for at jeg har han, er så stolt av alt det han har hjulpet meg meg og alt det han gjør. Han kommer til å bli en kjempe flink pappa :)

Her føler jeg ting bare blir bedre og bedre. Han blir mer og mer intressert i den lille.
og det gjør alt mye bedre å se at han gleder seg han også. Håper det ordner seg for
deg. Du er sikkert bare sliten. Kjenner at alene tid er veldig godt i blandt. og ha hele
senga for seg selv er bare herlig noen ganger nå vis han blir sittene oppe.

Ting har blitt mye bedre her også! :) er flink til å finne på noe på kveldene etter jobb, og passer på at begge får en alenekveld hjemme hver i uken :) han har også vist mye mer interesse for lillegutt :)

Typisk mannfolk :P

Venter vårt 4. barn sammen. Null interesse what so ever. Frustrerende, MEN han vet jo ikke hva jeg går igjennom av hormoner og følelser. Klart han blir lei når jeg forteller om spark, hikking og alt som har med magen å gjøre. Han vet ikke følelsen jeg sitter inne med alt dette. Eneste han ser er at jeg forandrer meg, følelsene/hormonene, humøret osv.

Så i grunn, uansett hva en mann gjør i denne tiden er ingen ting riktig :P

Det går over. Har selv vært der. Har dager hvor jeg kan ikke fordra hele gubbejævelen. Andre dager er jeg hodestups forelsket i han og kan ikke få nok av han :P

Kan vel legge til at vi har vært sammen i 14 år nå da ;)

her er det stikk motsatt, han er igrunn den eneste som IKKE irriterer meg haha .. å er helt avhengig av å ha han rundt meg helst hele tiden.. det er slitsomt det og hehe

Har en fantastisk samboer jeg er utrolig glad. Han er forståelsesfull, omtenksom og hjelper til med alt som skal gjøres. Han gleder seg veldig til å bli pappa og bryr seg veldig mye om veslefrøkna i magen :-) vi venter jo vår første, så er jo nytt og spennende :-P

Back
Topp