Lei av å ikke få sove..!!

jeg er ett nattdyr så sliter en del der fra før.. om jeg sover på dagen har ingen betydning ;( ble ikke noe lettere etter jeg ble gravid som flere skriver over.. - ingen gode liggestillinger osv.. nå har hofta mi på venstre side blitt uenig med meg også så den siden er uaktuell :( -tror det er starten på bekkenløsning (får høre med jm på neste time)

Foreløpig så sover jeg helt greit, men jeg sover med en dobbeldyne også har sambo en enkeltdyne. Det kan absolutt anbefales! Da har jeg masse dyne jeg kan forme og styre med som jeg vil :P

Kjenner til det med forstyrrelser ja.. men bare mannen her da.. og han har grusomt vanskelig for å stå opp.. så jeg må vekke han når han skal på jobb, rekke et fly eller lignende.. og da får jeg ikke sove etterpå.. og så sover jeg mer urolig om han skal rekke noe, for jeg vet han har så lett for å forsove seg.. så da våkner jeg gjerne noen timer før pga det også :-P

Jeg var sånn en stund etter at han byttet jobb. Men bestemte meg for at jeg gidder ikke bry meg. Kommer han for sent så kommer han for sent:p da får han selv ta konsekvensen og lære seg å stå opp:) har gått ganske bra så langt:)

Hva med å gjøre det samme? Han slutter for med å forsove seg da:p

Jeg var sånn en stund etter at han byttet jobb. Men bestemte meg for at jeg gidder ikke bry meg. Kommer han for sent så kommer han for sent:p da får han selv ta konsekvensen og lære seg å stå opp:) har gått ganske bra så langt:)

Hva med å gjøre det samme? Han slutter for med å forsove seg da:p
Skulle gjerne, men klarer ikke.. alt for kontrollerende..!

Sover også utrolig dårlig for tiden.. Ligger meg ca kl 1 og våkner igjen i halv 3-3 tiden og føler meg lys våken. Sovner ikke igjen før klokken blir 7 og vel så det, så det er jo veeldig kjekt de dagene jeg skal tidlig på jobb.. Heldigvis jobber jeg sjeldent tidligvakter!

Back
Topp