Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

for den kjemiske, det var i månedsskiftet november/desember, og legetimen var 19. Desember, så teknisk sett var jeg allerede gravid igjen.Det er jo kjempe lenge tilHar fått legetime til 29 januar, da er jeg 9+4. Føles som en hel evighet til![]()
Saaaant?!Det er jo kjempe lenge tilHadde de ikke ledig før? Nå er det kanskje ikke like okkupert med timer på ultralyd på sykehuset på denne tiden av året, men man kommer seg jo ofte til legen tidligere slik at de får bestilt time til tidlig ultralyd. De måler jo også vitaminer. Jeg oppdaget jo vitaminmangler sist, blant annet B12 og folat selv om jeg tok tilskudd. Hadde for lite B12 til å ta opp folaten jeg tok.
Nei, de var helt fullbooket frem til da. Men kanskje jeg skal ringe de på nyåret og høre om de kan klare å presse meg inn tidligere. Tar jo en del tilskudd av vitaminer, men om det skulle være noe som er lavt til tross for dette så vil jeg jo gjerne vite det ASAP.