Kine 95
Gift med forumet
Nei, mistet den turen. Fått sykemelding til 1. Februar. Selv om jeg jobber og skal jobbe i morgen da. Kom litt uventet med sykemelding, så klarer liksom ikke å slutte på dagen når jeg har så mye ansvar akkurat nå. Får se om jeg jobber noen timer hjemmekontor i helgen og starter fri på mandag eller om jeg tar fri i helgen og jobber litt på mandag og tirsdag. Også skal jeg ta helt fri.Så bra at du fikk det! Jeg endte heldigvis med å få progesteron hos gynekolog. Bestilte hastetime pga en liten blødning forrige helg, og kom inn på mandag. Da fikk jeg progesteronkapsler til morgen og kveld hver dag til uke 16.
Herregud, jeg skal være glad hvis jeg kommer til uke 16! Men har fått en dårlig magefølelse de siste to dagene. Hvordan går det der? Du har vel ikke reist ut på plattform enda?![]()
Sjefen min vil sende meg ut ganske asap når det er trygt igjen da, og har bare sagt at det foreløpig er fra ca midten av februar. Da er jeg jo uke 11

Hvorfor har du en dårlig magefølelse? Kanskje du også skulle funnet deg en privat fertilitetslege og sagt at du er veldig bekymret. Min var veldig klar på at forskningen sier at man øker sjansen betraktelig hvis man tar det rolig akkurat de 7-9 ukene. Fikk du blodfortynnende også?
Da får jeg jo også offentlig tidlig ultralyd veldig sent

Forstår veldig godt at det er vanskelig å plutselig bare slippe alt. Høres ut som du har en del å holde på med i jobben, med mye farting og sånt. 

prøv å kose deg meg de gode små du har hjemme frem til mandag. Vet det er enklere sagt enn gjort, men nyt tiden med dem